یادواره شهدای آبروی کوچه ، افتخار محله در خوسف

خوسف (پانا) - به یاد شش شهید روستای مهدیه خوسف یادواره شهدای آبروی کوچه ، افتخار محله در محل هیئت صاحب الزمانی (عج) روستا برگزار شد.

کد مطلب: ۸۷۲۷۷۵
لینک کوتاه کپی شد
یادواره شهدای آبروی کوچه ، افتخار محله در خوسف

حجت الاسلام توکلی نماینده ولی فقیه در تیپ انصارالرضا (ع) استان خراسان جنوبی در این مراسم معنوی با تبریک هفته بسیج و وحدت با اشاره به مقام بلند شهدا گفت: خداوند بسیجیان مخلص و شهدا را پذیرفت و با هدفی که داشتند ره صد ساله را یک شبه طی کردند و بالاترین مراتب مرگ را انتخاب کرده و به مقام قرب الهی رسیدند تا ارزش های امام و انقلاب بماند و امروز همه ما محتاج شهدای عزیزی هستیم که جانانه در مقابل دشمنان جنگیدند و سر خم نکردن و امروز باید راه آنها را ادامه دهیم و بدانیم که راه شهادت بسته نشده و هر روز با شهادت عزیزانی در راه دفاع از حریم و حرم نهال انقلاب را آبیاری می کنند تا ریشه دار شود.


حجت الاسلام والمسلمین توکلی یکی از مهمترین اهداف شهدا را بر پا داشتن پرچم پر افتخار اسلام دانست و افزود: تداوم راه و رسم پیامبر اکرم (ص) ، قرآن و اهل بیت (ع) و چراغ راه بودن از دیگر اهداف شهدا بود که من و شما به عنوان پرچم دار اسلام باید این نهضت را ادامه دهیم و راه را گم نکنیم ولی متاسفانه در کشورمان بعضی راه را گم کرده و به خاطر بعضی مسئولیت ها خیلی چیز ها را از جمله غیرت ، امنیت ، شهامت ، حجاب ، عزت و ... را زیر پا می گذارند و پس از 40 سال از عمر انقلاب و 30 سال دفاع مقدس حرف هایی می زنند که باعث دلسردی مردم و خوشحالی دشمن می شود و آب به آسیاب دشمن می ریزند ، اینها کسانی هستند که تمام مشکلات را به دوش رهبری می اندازند درصورتی که وظیفه همه قوا است تا کارشان را به موقع و درست انجام دهند تا مشکلی پیش نیاید لذا آنچه امروز ملاک است و باید در جامعه باقی بماند و در بعضی افراد احیاء شود تفکر بسیجی است .


وی با اعلام اینکه شهدا سند زنده ای برای همه ما هستند و همیشه باید یاد و خاطره آنها زنده نگه داشته شود، در مورد توطئه های دشمن افزود: امروز دشمن به این نتیجه رسیده که به هیچ شکلی نمی تواند ملت و مردم ما را شکست دهد و از شهدا ، ارزش ها ، رهبری و نظام جدا کند مگر به دست خود مردم و مسلمانان با توطئه های مختلف و ایجاد شکاف و اختلاف بین مردم و مسئولان ، رهبری ، نظام و ... آنها را به جان خودشان بیندازد.


محمد علی بشیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف هم در ابتدای مراسم با تبریک هفته وحدت و گرامی داشت هفته بسیج گفت: شهدای انقلاب اسلامی ایران با بصیرتی که داشتند عمّار گونه راه سید و سالار شهیدان را انتخاب کردند و آسمانی شدند.


بشیری افزود: اگر امروز بعضی رسانه ها ، فضاهای مجازی و افرادی با شعار نویسی همت خود را به کار گرفته تا با شایعه پراکنی مردم و نظام را به سمت و سوی دیگری ببرند و انقلاب اسلامی ما به 40 سالگی نرسد کور خوانده اند و ما امسال جشن های 40 سالگی انقلاب را پرشور تر و پر رنگ تر از گذشته برگزار خواهیم کرد و یک بار دیگر پوزه دشمن را به خاک خواهیم مالید.
طحان آزاده و راوی دفاع مقدس از روستای مهدیه نیز در این مراسم گوشه ای از خاطرات حدود هفت سال اسارت در اردوگاههای عراقی در دهه 60 را برای حضار بازگو کرد.
همچنین زهرا چاجویی مقدم به عنوان فرمانده جدید پایگاه بسیج خواهران روستای مهدیه معرفی و از خدمات « زهرا فیروزی» تقدیر شد.
تیم پزشکی سپاه انصار الرضا (ع) استان نیز در حاشیه مراسم مستقر و به مردم روستا خدمات رسانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار