استاندار کردستان: تهدید واقعی برای کشور وجود تبعیض است

دهگلان (پانا) - استاندار کردستان نشست با فعالان سیاسی را امری لازم و ضروری برای اطلاع از مسائل شهرستانها دانست و گفت: من به همه مشکلات ومسائل شهرستان‌ها واقف هستم.

کد مطلب: ۸۷۲۲۵۷
لینک کوتاه کپی شد
استاندار کردستان: تهدید واقعی برای کشور وجود تبعیض است

بهمن مرادنیا استاندار کردستان در نشست فعالان سیاسی و مدنی شهرستان دهگلان گفت: برگزاری نشست های مختلف با جریانات سیاسی برایم از اهمیت خاصی برخوردار است و این امر سبب می شود از مسائل و عمق مشکلات جامعه آگاه شویم.

وی هدف از سفر به شهرستانها را ارتباط نزدیک با مدیران شهرستانی و دریافت مشکلات از نزدیک است افزود: در کشور و استان مشکلات فراوانی داریم که باید همه با هم در راستای رفع این مشکلات تلاش کنیم.

مرادنیا با بیان اینکه متاسفانه سیستم بودجه ریزی کشور مشکل دارد اضافه کرد: امروز تهدید واقعی برای کشور وجود تبعیض است و دولت برای برقراری یک سیستم بودجه ریزی عادلانه در تلاش است.

استاندار کردستان حرکت سیستمی در مسیر توسعه را حایز اهمیت توصیف کرد و گفت: در استان در بخش های زیربنایی وزیرساختی مشکلات فراوان است ادامه داد؛ مردم حق دارند از مسئولان حق خود را بخواهند، چرا که آنان خودشان را با استانهای همجوار قیاس می کنند.

وی در ادامه سخنان خود بر تکریم ارباب رجوع در ادارات تاکید کرد و گفت: در شرایطی که مردم مشکلات فراوان دارند در ادارات نباید با آنان برخورد بد صورت بگیرد.

مرادنیا در ادامه ایجاد فضای شور و نشاط در استان را ضروری خواند و گفت: باید در فضای شهرستان فضای شور و نشاط حاکم باشد وامسال نیز تلاش خواهیم کرد علاوه بر جشن های مختلف جشن نوروز را نیز شاداب برگزار کنیم.

وی اعتماد به خود و رفع مشکلات استان را با ظرفیت های استان خواستار شد و گفت: اکثر مدیران استان فرزندان منطقه وبومی هستند و نبایدآنان را تخریب کرد.

وی ادامه داد: تخریب مدیران بومی استان موجب ایجاد فضای یاس در جامعه است و بدبینی ها را باید فعالان مدنی وسیاسی از جامعه بزدایند.

استاندار کردستان در ادامه سخنان خود فعالان سیاسی و مدنی را به پرهیز از طرح مسائل تفرقه انگیز فراخواند و اظهار داشت: استان ما نیازمند توسعه است و لازم است به هرنحوی از طرح مسائل تفرقه انگیز پرهیز کرد.

وی در ادامه به فعالان سیاسی ومدنی توصیه کرد بدون هراس به فعالیت های درست و قانونی خود ادامه دهند واز برخوردهای امنیتی هراسی نداشته باشند.

وی تاکید کرد: نهادهای امنیتی برای ایجاد آرامش بوجود آمده اند و همگان لازم است در کمال آرامش وپایبندی به قانون فعالیت های خود را انجام دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار