معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری زاهدان:

فعالیت تاکسی‌ها در سطح زاهدان کم است

زاهدان (پانا) - معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری زاهدان از وجود 2 هزار و 700 تاکسی در شهرداری زاهدان خبر داد و گفت: تاکسی‌های فعال در شهر کمتر از این تعداد است چرا که با وجود فعالیت‌های مسافربرهای شخصی و تاکسی‌های اینترنتی فعالیت تاکسی‌ها به صرفه نیست.

کد مطلب: ۸۷۲۰۳۵
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت تاکسی‌ها در سطح زاهدان کم است

محمود دشتی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 16 خط اتوبوسرانی درون شهری در این شهر وجود دارد که 50 دستگاه اتوبوس در آن به شهروندان ارائه خدمت می کنند.

وی ادامه داد: نرخ مصوب تاکسی دربست در سالجاری سه هزار و 500 تومان است.

دشتی درخصوص عمران شهری نیز گفت: بودجه سال 1397 شهرداری زاهدان 260 میلیارد تومان می‌باشد که 128 میلیارد تومان آن در بخش عمرانی تعریف شده است.

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهرداری زاهدان تصریح کرد: یکی از مشکلات اصلی که شهروندان نسبت به آن مطالبه گری داشتند بهبود کیفیت پایین آسفالت شهر بود که با توجه به بررسی های انجام شده در اکثر معابر مشخص شد که آسفالت به علت فرسودگی و حفاری از وضعیت مناسبی برخوردار نیست، لذا با توجه به رسالت مجموعه ی شهرداری و شورای شهر این مهم به شکل فوریت در دستور کار قرار گرفته است .

وی افزود: همه تلاش مجموعه شهرداری این بود که بتواند کار آسفالت معابر را با توجه به منابع مالی که در اختیار دارد به مناسب ترین شکل ممکن برنامه ریزی کرده و پس از انجام کار کارشناسی به اجرا در آورد .

دشتی ابراز داشت: در 7 ماهه اول سال تقریبأ 700 هزار مترمربع آسفالت معابر انجام شده است که این آمار دو برابر حجم آسفالت سال گذشته می‌باشد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار