با ویرایش و بازبینی مجدد

طرح مددکاری اسلامی کمیته امداد وارد دروس حوزوی شود

قم (پانا)- مدیر حوزه‌های علمیه برای تدوین متون درسی مددکاری اسلامی همکاری طلاب و اساتید را خواستار شد.

کد مطلب: ۸۷۱۷۹۷
لینک کوتاه کپی شد
طرح مددکاری اسلامی کمیته امداد وارد دروس حوزوی شود

مدیرکل، و تعدادی از مدیران کمیته امداد قم با امام‌جمعه این استان و مدیر حوزه‌های علمیه کشور دیدار و درباره مشکلات نیازمندان استان و طرح مددکاری اسلامی گفت‌وگو کردند.

آیت‌الله علیرضا اعرافی امام‌جمعه قم با تأکید بر اینکه طرح مددکاری اسلامی ازجمله طرح‌های موفق و قابل دفاع کمیته امداد استان قم است گفت: این طرح باید توسط اساتید خبره و با بهره‌گیری از تجربیات طلاب مددکار این طرح ویرایش و بازبینی مجدد شود.
مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور طراحی و تدوین یکی از متون درسی حوزه با عنوان «مددکاری اسلامی» را خواستار شد و گفت: لازم است برای مؤسسه آموزش‌دهنده و افراد آموزش‌دیده امتیازی جداگانه پیش‌بینی و گواهی معتبر نیز اعطا شود.
وی از اجرای طرح دوباره زندگی درقم قدردانی واظهارکرد: شایستگی‌های این طرح بر کسی پوشیده نیست ولی در راستای پایدارسازی این ازدواج‌ها باید با حمایت و نظارت براین زندگی‌های نوپا تلاش مضاعف کنید.
وی افزود: مردم را بیشتر با این طرح آشنا کنید لذا اطلاع‌رسانی بهترمی تواند شما را به این هدف نزدیک‌تر کند.
مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با اشاره به قرارداد کمیته امداد و حوزه علمیه خطاب به اکبر میرشکار مدیرکل کمیته امداد استان قم گفت: در تحقق مفاد قرارداد با رئیس محترم کمیته امداد شما از طرف ما مسئول پیگیری باشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار