مصدومیت سه پسر نوجوان در حادثه واژگونی خودرو سواری

تهران (پانا) - سه پسر 15 ساله بر اثر واژگونی خودرو سواری در یکی از خیابان های شهرک دانشگاه واقع در جاده مخصوص کرج مجروح و روانه بیمارستان شدند.

کد مطلب: ۸۷۱۵۷۵
لینک کوتاه کپی شد
مصدومیت سه پسر نوجوان در حادثه واژگونی خودرو سواری

پس از دریافت خبر این حادثه از سوی شاهدین، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 19:31 دقیقه روز گذشته، نیروهای عملیات ایستگاه 45 را به جاده مخصوص کرج، شهرک دانشگاه، خیابان دکتر حسابی روانه کرد.
بنا به اظهار اکبر اخلاقی فرمانده ی آتش نشانان اعزامی، یک دستگاه خودروی سواری دنا به هنگام حرکت در خیابان شهرک دانشگاه به دلیل نامعلومی پس از منحرف شدن از مسیر اصلی و برخورد با بلوک های بتونی(نیوجرسی) در فضای سبز کنار این جاده واژگون شد و همه سرنشینان آن که سه نوجوان 15 ساله بودند مجروح و در داخل خودرو گرفتار شدند.
وی افزود: آتش نشانان بلافاصله در محل حادثه حاضر شده و، پس از نصب علائم هشدار دهنده ی ایمنی در جاده و نیز قطع برق خودرو از نشت بنزین این خودرو جلوگیری کردند.
اخلاقی تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی با رعایت موارد ایمنی، راننده خودرو را که از ناحیه ی دست دچار شکستگی شده بود، با احتیاط ازداخل اتاقک خودرو خارج کرده و به اتفاق دو نوجوان مصدوم دیگر جهت انتقال به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس دادند.
این فرمانده آتش نشانی با اشاره به این که علت وقوع این حادثه از سوی پلیس راهور در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: خودروی واژگون شده توسط آتش نشانان به حالت اول بازگردانده و سپس به حاشیه ی امن جاده منتقل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار