200 میلیارد ریال به طرح های بوم گردی تالش پرداخت شد

رشت (پانا) - فرماندار تالش گفت: 200 میلیارد ریال برای اجرای ده ها طرح بوم گردی در روستاهای این شهرستان پرداخت شد و با عملیاتی شدن آنها، تحول بزرگی در رونق اقتصاد گردشگری روی خواهد داد.

کد مطلب: ۸۷۱۴۰۴
لینک کوتاه کپی شد
200 میلیارد ریال به طرح های بوم گردی تالش پرداخت شد

سید عیسی مهدوی روز یکشنبه در جلسه کارگروه اشتغال و تولید در فرمانداری تالش افزود: با سیاست دولت تدبیر و امید در ایجاد اشتغال با سامانه کارا، 750 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی با نام نویسی افراد جویای کار در تالش جذب شد.
وی ادامه داد: در آبزی پروری تالش سرمایه گذاری خوبی صورت گرفته و این شهرستان رتبه دوم آبزی پروری استان و رتبه نخست تولید ماهیان خاویاری کشور را داراست.
وی بیان کرد: تالش با پرورش 36 هزار راس دام و طیور، رتبه نخست آن را در گیلان برخوردار است و در تولید کیوی رتبه اول و در تولید برنج، جایگاه پنجم را در استان دارد و خوشبختانه از نظر کشاورزی، در شرایط مطلوب قرار داریم.
مهدوی ادامه داد: صنعت پالت سازی تالش از نظر گستردگی، مقام اول کشور را به خود اختصاص داده و ایجاد شهرک صنعتی پالت سازی در این شهرستان پیگیری می شود.
فرماندار تالش در خاتمه اظهار داشت : دولت برای ایجاد شرایط مناسب کسب و کار در جامعه تلاش می کند و همکاری جمعی، باعث تحقق هدف های متعالی در خدمت به مردم خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار