گرمخانه مردان در کرج فعلا تعطیل است

البرز (پانا) - جواد غلامی ناظر گرمخانه‌های شهرداری کرج گفت: در حال حاضر گرمخانه آقایان به دلیل انجام برخی تعمیرات از جمله اصلاح شبکه فاضلاب تعطیل است و پیش‌بینی می‌شود تا 30 آبان شروع به کار کند.

کد مطلب: ۸۷۱۲۶۹
لینک کوتاه کپی شد
گرمخانه مردان در کرج فعلا  تعطیل است

جواد غلامی گفت : گرمخانه بانوان به دلیل شرایط خاص مراجعه کنندگان در طول سال باز است ولی فعالیت گرمخانه مردان اغلب با شروع آخرین ماه پاییز آغاز می‌شود. در حال حاضر گرمخانه آقایان به دلیل انجام برخی تعمیرات از جمله اصلاح شبکه فاضلاب تعطیل است و پیش‌بینی می‌شود تا 30 آبان شروع به کار کند.

وی با اشاره به ظرفیت این گرمخانه‌ها ادامه داد: گرمخانه بانوان 60 نفر و گرمخانه آقایان نیز 80 نفر ظرفیت دارد البته ظرفیت این گرمخانه‌ها در روزهای بحرانی مثل زمان بارندگی شدید، افزایش می‌یابد.

ناظر گرمخانه‌های شهرداری کرج اظهار کرد: در حال حاضر شهرداری کرج در قالب یک گرمخانه مختص بانوان ( واقع در پارک شهید چمران) و یک گرمخانه مخصوص آقایان ( واقع در شاه عباسی) به کارتن خواب‌ها خدمات‌رسانی می‌کند.

وی تصریح کرد: ساعت کار این گرمخانه‌ها از ساعت پنج عصر تا هشت صبح است البته در زمانی که هوا بسیار سرد است در طول روز نیز میزبان مددجویان هستیم.

این مسئول در ادامه گفت : قرارداد گرمخانه مردان به پایان رسیده بود و با تمدید مجدد آن آماده پذیرش مددجویانی هستیم که در فصل سرما جایی برای خواب ندارند.

غلامی با اشاره به امکاناتی که در اختیار مراجعه کنندگان گرمخانه‌های کرج قرار می‌گیرد، توضیح داد: یک وعده شام گرم، یک وعده صبحانه، لحاف و متکای تمیز، لباس زیر، لباس خواب و وسایل استحمام از جمله خدماتی است که به مراجعین داده می‌شود.

وی در خاتمه با اشاره به ضرورت افرایش تعداد گرمخانه‌های کرج گفت: با توجه به شرایط خاص جمعیتی و مهاجرپذیری بالای کرج باید سه‌گرمخانه 90 نفره یا چهار گرمخانه 75 نفر دیگر در کرج احداث شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار