امداد رسانی جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به 387 خانوار متاثر از سیل و آبگرفتگی

پانا(یاسوج) ـ در پی بارندگی 2 روز گذشته در کهگیلویه و بویراحمد، به 387 خانوار متاثر از سیل و آبگرفتگی توسط جمعیت هلال احمر استان امداد رسانی شده است.

کد مطلب: ۸۷۱۱۱۰
لینک کوتاه کپی شد
امداد رسانی جمعیت هلال احمر  کهگیلویه و بویراحمد به 387 خانوار متاثر از  سیل و آبگرفتگی

امان الله جهانبین مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بارش­‌ باران در برخی از شهرها باعث آب­گرفتگی منازل شد افزود: در شهرستان دنا و عشایر تنگ سریز، مناطق گندی خوری و تلگاه امداد رسانی به 6 خانوار را داشتیم.

وی اظهارکرد: در این عملیات ها ۳۰ نفر امداد رسانی شدند که اعزام یک تیم ۵ ‌نفره، یک دستگاه خودرو و یک دستگاه پمپ تخلیه به مناطق هدف را داشتیم .

جهانبین افزود:در شهرستان بویراحمد در شهر مادوان، تلخسرو، علی آباد و مزدک 4 تیم 20 نفره به 21 خانوار که دچار آب گرفتگی شده بودند، خدمات ارائه دادند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در شهرستان کهگیلویه یک تیم 5 نفره به 45 خانوار با جمعیت 250 نفر که دچار آب گرفتگی شده بودند، خدمات ارائه دادند.

وی با بیان اینکه رعد و برق در منطقه سردآب شهرستان باشت یک کشته بر جای گذاشت، خاطرنشان کرد: ‌در این عملیات که متاسفانه یک نفر در محل فوت کرده بود، اعزام یک تیم پنج نفره با خودرو به محل و پوشش عملیاتی را داشتیم.

جهانبین با اشاره به اینکه برخی ها خانه های خود را ایمن نساخته بودند، ادامه داد: با توجه به اعلام اخطاریه های مکرر، متاسفانه عدم لایه روبی جوی ها و پاک سازی و لایه روبی کانال ها و پل های نصب شده بر روی جوی ها و ورودی کوچه ها از دلایل آب گرفتگی منازل مسکونی بوده است.

بنا بر این گزارش با آغاز بارش شدید باران از ساعات اولیه روز چهارشنبه، جمعیت هلال احمر استان به صورت شبانه روزی جهت ارائه خدمات بشردوستانه به خانواده‌هایی که دچار سیل و آب گرفتگی شده بودند، کمک رسانی کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار