در گفت و گو با پانا

«عباس یوسفی» کارگردان ایرانی- کویتی فیلم زندگی امام علی (ع): بازیگرانی از سراسر دنیا در فیلم حضور خواهند داشت

تهران (پانا) – عباس یوسفی کارگردان ایرانی کویتی فیلم «نبأ السما» (درباره زندگی امام علی ع) اطلاعات تازه‌ای از ساخت این فیلم مطرح کرد.

کد مطلب: ۸۷۱۱۰۵
لینک کوتاه کپی شد
«عباس یوسفی» کارگردان ایرانی- کویتی فیلم زندگی امام علی (ع): بازیگرانی از سراسر دنیا در فیلم حضور خواهند داشت

عباس یوسفی کارگردان ایرانی - کویتی فیلم «نبأ السما» است که طی هفته‌های اخیر تریلری از تازه ترین فیلم خود را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد. این فیلمساز در گفت‌وگو با خبرنگار پانا به ارائه اطلاعاتی درباره ساخت این فیلم پرداخت، که به شخصیت و زندگی امام علی (ع) اختصاص دارد.

یوسفی به خبرنگار فرهنگی پانا گفت: اخیرا طی یک مصاحبه که در وب سایتی سینمایی منتشر شد اطلاعات تازه ای درخصوص فیلم «نبأ السما» منتشر شد که لازم است برخی از اطلاعات را کمی اصلاح کنم. در این مصاحبه گفته شد که فیلم محصول شبکه «کربلا تی وی» است در حالی که پروژه هیچ ربطی به این شبکه ندارد.

وی ادامه داد: همچنین در منبع مذکور ساخت فیلم را تمام‌شده عنوان کردند. همانطور که در مصاحبه قبلی عرض کردم فیلم «نبأ السما»» یا The Tale of The Heavens (قصه آسمان) هنوز ساخته نشده و تنها تریلر فیلم برای معرفی پروژه تولید شده و در رسانه‌های مختلف ایران منتشر شده است. نبأ السما یک فیلم سینمایی خواهد بود که به زندگی امام علی (ع) از ولادت تا شهادت می‌پردازد و داستان‌های مهمی از زندگی حضرت را روایت می‌کند.

این کارگردان ایرانی - کویتی درباره ساخت تریلر فیلم گفت: تریلر فیلم در شهرک سینمایی نور تابان (پیامبر اعظم)، که آقای مجید مجیدی برای تولید فیلم «محمد رسول‌الله» ساخته‌اند، فیلمبرداری شده است که البته در ادامه ساخت فیلم لوکیشن‌های دیگری نیز اضافه خواهند شد.

همه عوامل دخیل در ساخت این فیلم از ایران هستند

وی افزود: فعلا به دنبال جذب اسپانسر از سراسر دنیا هستیم تا تامین مالی پروژه انجام شود. در صورت تامین مالی، ساخت فیلم کلید خواهد خورد.

عباس یوسفی درباره عوامل حاضر در این اثر گفت: گفته شد عوامل فیلم از کشور عراق هستند که به هیچ وجه درست نیست. ما کسی را از عراق نداشتیم و همه عوامل دخیل در ساخت این فیلم کوتاه از جمله بازیگران و عوامل پشت صحنه از ایران هستند.

گروه فیلمنامه مشغول تحقیق و جمع‌آوری اسناد و روایات تاریخی هستند

کارگردان افزود: در صورت آغاز ساخت فیلم، یک لیست احتمالی از بازیگران عرب و ایرانی و خارجی در دست داریم که بعد از تامین مالی پروژه و تولید فیلمنامه درباره آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

یوسفی درباره تولید فیلمنامه گفت: گروهی نویسندگان برای این کار در نظر گرفته شدند که مشغول تحقیق و جمع‌آوری اسناد و روایات تاریخی هستند.

کارگردان نبأالسماء یادآور شد: هدف من این است که با ساخت این اثر دین مبین اسلام و ریشه‌های تاریخی ان را به بهترین وجه ممکن به دنیا نشان دهیم چون متاسفانه در سراسر دنیا چهره اسلام و تشیع بد تصویر شده است. چهره اسلام این نیست. این رسالت ما هنرمندان جهان اسلام است که در به تصویرکشیدن عقیده و آیین خود تلاش کنیم و من مفتخرم از اینکه با تولید این اثر سهمی هرچند اندک در شناساندن چهره خوب اسلام به جهانیان داشته باشم.

گفت‌وگو: عاطفه بزرگ‌نیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار