به منظور آشنایی با فعالیت های دانش آموزی؛

دانشجویان دانشگاه فرهنگیان با فعالیت های تشکل پیشتازان آشنا شدند

زاهدان (پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان از برگزاری کارگاه آموزشی برای آشنایی دانشجو معلمان با فعالیت های سازمان دانش آموزی خبر داد.

کد مطلب: ۸۷۰۹۴۶
لینک کوتاه کپی شد
دانشجویان دانشگاه فرهنگیان با فعالیت های تشکل پیشتازان آشنا شدند

به گزارش خبرنگار پانا سیستان و بلوچستان، داود صیاد اظهار کرد: فعالیت های متعددی که برای دانش آموزان در نهاد های مختلف وابسته به آموزش و پرورش وجود دارد متاسفانه آنچنان که باید به درستی معرفی نشده است.

وی ضمن اشاره به فقدان منابع محتوایی در معرفی تشکل های دانش آموزی در برنامه ی درسی دانشگاه فرهنگیان گفت: در دوره ی تحصیلات عالی که در دانشگاه فرهنگیان عرضه می شود، پرداختن به تشکل های دانش آموزی مانند پیشتازان، اتحادیه انجمن های اسلامی و... یا کارکرد های نهاد های موثری مانند کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی، بررسی و تالیف محتوای کتب درسی و...مغفول واقع شده است.

مدیر سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: طی هماهنگی های صورت گرفته با مدیریت دانشگاه فرهنگیان برای آشنایی سکان داران آینده آموزش و پرورش استان، دوره ی آموزشی برای این عزیزان در اردوگاه فرهنگی تربیتی فاطمه الزهرا (س) برگزار شد.

صیاد ضمن تقدیر از همراهی و همکاری سرگلزایی مقدم، رئیس پردیس رسالت دانشگاه فرهنگیان گفت: ان شاء الله برآنیم تا با همکاری این نهاد، دوره های آموزشی بیشتری برای معرفی فعالیت های دانش آموزی برگزار کنیم.

وی با اشاره به اینکه بدون در اختیار داشتن امکانات خاصی می توان پویایی و نشاط را در مدارس به نمایش گذاشت خاطرنشان کرد: تشکل پیشتازان و فعالیت های مربوط به آن بدون هیچ ابزار خاصی تحرک، پویایی،امید، نشاط، خودباوری، مهارت آموزی و... را به مدرسه هدیه می دهند.

گفتنی است در این دوره، دانشجویان دانشگاه فرهنگیان با فعالیت های سازمان دانش آموزی، مهارت های چوب و گره، مخابره وجهت یابی، امداد و نجات، صف جمع ونظام جمع، فریاد های شادی و... آشنا شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار