نخعی: لزوم توجه به توسعه همه جانبه فرهنگ تربیت بدنی در مدارس

زاهدان (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان: ضرورت توسعه یافتن فرهنگ تربیت بدنی و ورزش در مدارس بیش از پیش احساس می شود.

کد مطلب: ۸۷۰۷۹۲
لینک کوتاه کپی شد
نخعی: لزوم توجه به توسعه همه جانبه فرهنگ تربیت بدنی در مدارس

علیرضا نخعی در دیدار مدیر کل ورزش و جوانان استان اظهار کرد: موضوع مهم ورزش و تربیت بدنی در همه ابعاد آن باید با اولویت در بخش های مختلف دستگاه تعلیم و تربیت پیگیری شود.

وی توسعه ورزش مدرسه ای، المپیاد درون مدرسه ای و دیگر فعالیت های ورزشی در سطح مدارس را موجب ارتقاء سلامت روح و جسم دانش آموزان دانست و افزود: آمادگی بدنی و فهم درست از حرکات ورزشی و داشتن نگاه بلند نظرانه به این مقوله می تواند رشد و تکامل همه جانبه بچه ها را در بر داشته باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بیان کرد: ارتباط و تعامل بین دو دستگاه آموزش و پرورش و ورزش و جوانان و هم افزایی آن، موجبات رقم خوردن ورزش قهرمانی را به دنبال خواهد داشت.

نخعی خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی صحیح و دقیق در حوزه تربیت بدنی و علوم ورزشی و هدایت استعدادهای دانش آموزان و بهره گیری از ظرفیت های موجود، می توانیم در سطح ملی و بین‌المللی حرف برای گفتن داشته باشیم.

وی از آمادگی دستگاه تعلیم و تربیت استان در راستای زمینه سازی برای کشف و هدایت استعدادهای ورزشی دانش آموزان به منظور تربیت نسلی پر انرژی و پر تحرک و داشتن جامعه ای بانشاط خبر داد.

در این دیدار مدیر کل ورزش و جوانان استان نیز به بیان برخی از برنامه ها و فعالیت های پیش بینی شده برای تحقق ورزش قهرمانی در سطح استان پرداخت و اظهار امیدواری کرد تا با هماهنگی و تعامل بیشتر در رسیدن به اهداف مشترک و مشخص بیش از پیش تلاش نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار