در پی بارش‌ شدیدباران و ریزش کوه:

جاده‌لالی به مسجدسلیمان مسدود شد

لالی (پانا) - در پی بارش شدید باران و ریزش کوه جاده ارتباطی لالی به مسجدسلیمان مسدود شد.

کد مطلب: ۸۷۰۷۶۱
لینک کوتاه کپی شد
جاده‌لالی به مسجدسلیمان مسدود شد

برپایه مشاهدات خبرنگار پانا در لالی امروز ظهر در هوایی که به یک باره با ابرهای سیاه و باران زا پوشیده شد باران شدید و سیل آسایی در لالی شروع به باریدن کرد که مشکلات زیادی برای رانندگان به وجود آورد .

این باران که به صورت ناگهانی و رگباری به همراه یک توده سرد هوا وارد لالی شده بود در زمانی کمتر از نیم ساعت خساراتی را به زیرساخت های جاده ای در لالی وارد کرد .

باران نه تنها میدان دید رانندگان را به کمتر از چند متر رسانده بود بلکه با ریزش کوه های کنار جاده در چندین قسمت موجب توقف عبور و مرور شده بود .

هر چند مردم و رانندگان به صورت موقت با تلاش های خود راه های کوچکی برای عبور بازکردند اما نیروهای راهداری اداره راه ترابری شهرستان لالی هم بلافاصله به محل اعزام شدند.

گفتنی است ؛یکی از نکات مهمی که باید عنوان کرد مشکلات متعددی است که در این جاده وجود داشته و متاسفانه پیمانکار آن هنوز رفع نکرده و مسئولان شهرستان هم با بی تفاوتی از کنار این بی مسئولیتی پیمانکار رد می شوند .

عدم تکمیل برخی از تونل ها ، روشنایی نامناسب و ریزش کوه از جمله این مشکلات است که امیدواریم با پیگیری مسئولان مرتفع شده و مردم دیگر در راه ها معطل نمانند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار