جلسه شورای اداری شهرستان خوسف برگزارشد.

حضور مدیران خوسف ماهی یک روز در مرکز بخش جلگه ماژان

خوسف (پانا) - فرماندار خوسف در جلسه شورای اداری شهرستان با تقدیر از حضور مدیران در برپایی میز خدمت در مصلای نماز جمعه گفت: این اقدام خوب با همکاری ستاد اقامه نماز جمعه شهرستان از شهریور ماه گذشته شروع شد و هر دو هفته یک بار تعدادی از مدیران قبل و پس از نماز جمعه در جمع مردم و به صورت رو در رو به سئوالات مردم پاسخ می دهند تا بخشی از مشکلات آنها حل شود.

کد مطلب: ۸۷۰۷۱۳
لینک کوتاه کپی شد
جلسه شورای اداری شهرستان خوسف  برگزارشد.


« شفیعی» با گلایه از کمبود نیروی انسانی و تکمیل نبودن چارت سازمانی بعضی ادارات شهرستان افزود: بعضی ادارات فقط تابلو عوض شده ولی با یک نیرو اداره می شود که اگر مسئول آن در جلسه و یا بازدید از حوزه کاری خود و ... باشد در اداره بسته و این مسئله باعث نارضایتی و اعتراض مراجعه کنندگان می شود.
وی با شاره به وسعت شهرستان و پراکندگی روستاها بخصوص در بخش جلگه ماژان افزود: به دلیل کمبود نیرو ادارات نمی توانند در مرکز بخش ماژان نمایندگی ایجاد کنند لذا به منظور خدمت رسانی به مردم و نزدیک شدن فاصله ها ، مدیران دستگاههای اجرایی برنامه ریزی کنند ماهی یک روز را به بخش جلگه ماژان اختصاص دهند و با هماهنگی بخشداری در آنجا مستقر و پاسخگوی مراجعان باشند.
وی حمایت از سرمایه گذاران داخلی و خارجی ، احیای گردشگری و صنایع دستی ، تکمیل پروژه های نیمه تمام بخصوص بیمارستان و مجتمع فرهنگی هنری ناقوس ، پیگیری تامین آب و زیرساخت های شهرک صنعتی شهید رحمانی و راههای ارتباطی خوسف به شهداد ، ایجاد مجتمع و بازارچه در حاشیه جاده اصلی و روستای کوشه سفلی ، آبرسانی سیار به روستاهای فاقد لوله کشی ، کمک به جامعه عشایری و جلوگیری از مهاجرت را از مهمترین اقدامات مدنظر اعلام کرد.
امام جمعه خوسف نیز با تقدیر از حضور پر شور مدیران شهرستان در راهپیمایی13 آبان و برپایی میز خدمت در نماز جمعه که بازتاب خوبی در استان داشته است ، گفت: حضور مدیران در مراسم ، برنامه ها و در جمع مردم باعث دلگرمی و پیوند بیشتر بین آنها می شود.
حجت الاسلام والمسلمین شاهبیکی با بیان حدیثی از امام حسن عسکری (ع) افزود: اینکه افرادی خوبی ها را نمی بینند ولی بدی ها را افشا می کنند ، این دردی کمر شکن و یکی از اهداف دشمن است که متاسفانه در بعضی مدیران هم وجود دارد و نقاط ضعف مدیر قبلی را مطرح می کند و از مدیر قبلی بدگویی می کنند لذا همه باید تلاش کنند در مقابل جنگ روانی دشمن ایستادگی و با توجه به شرایط حساس کنونی در مقابل فضاهای مجازی اعتماد سازی کنیم.
رئیس شورای اسلامی شهرستان با گلایه از عدم سفر وزیر جهاد کشاورزی به خوسف و عدم اطلاع رسانی در این مورد گفت: من به عنوان نماینده شهرستان بدون وقت قبلی به تیم آنها وارد شدم و یک ساعته ظرفیت ها ، مشکلات بخش کشاورزی ، دام و طیور را برای وزیر بازگو کردم که انشاء ا... نتیجه بخش باشد.
«حجت الاسلام موسوی رستگار» در آستانه 40 سالگی انقلاب از مدیران و مسئولان شهرستان خواست تا در برنامه ها حضور پررنگ تری داشته باشند و در رفع مشکلات مردم بیشتر تلاش کنند و مدیران جدیدی که منصوب می شوند نیز در پاسخگویی به مردم بیشتر مراعات کنند.
فرماندهی نیروی انتظامی خوسف با اعلام اینکه در هفت ماهه نخست امسال میزان سرقت ها در شهرستان رشد داشته است ، خواستار همکاری همه دستگاههای دولتی ، غیر دولتی و مردم شد و گفت: 85 درصد سارقان دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده اند که لازم است همه ما معابر عمومی ، محل کسب و کار ، اداره ، منزل ، باغ ، انبار محصولات کشاورزی و دامی و ... را به دوربین مدار بسته مجهز کنیم تا جلوی بسیاری از سرقتها گرفته شود.
« سرهنگ صادقی» خواستار رعایت قانون شد و افزود: همه ما نیازمند امنیت هستیم که در سایه قانون محقق می شود از رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی گرفته تا مراقبت از فضاهای مجازی ، کلاهبرداری های اینترنتی و پیامکی و ... که باید در جامعه نهادینه شود.
رئیس شورای اسلامی شهر خوسف نیز خواستار تکمیل چارت ادارات و راه اندازی اداره ثبت اسناد و املاک در شهرستان شد و د مورد مشکلات شهرداری از همه دستگاههای اجرای خواست تا در صورت اجرای پروژه های امانی از ماشین آلات شهرداری استفاده کنند تا کمکی به شهرداری شود.
« خوشحال » با گلایه از اخراج 80 کارگر کارخانه چدن از مسئولان خواست تا در صورت رفع مشکلات ارزی و ورود دستگاههای مجتمع فولاد زمینه برگشت این کارگران به کار را فراهم کنند چون تعدادی با تکیه بر جذب و درآمد خود در این کارخانه ازدواج کرده ، وسیله نقلیه خریده و یا تسهیلاتی دریافت کرده اند که خدای نکرده دچار مشکل خانوادگی و ... نشوند.
« چهکندی نژاد » ریس اداره ورزش و جوانان خوسف در مورد پروژه در حال احداث استخر شنای خوسف گفت: این پروژه با اعتبارات تخصیص یافته و روند کاری موجود تا نیمه دوم 98 تکمیل خواهد شد که اگر قول 10 میلیارد ریال بنیاد علوی محقق شود تا 22 بهمن امسال تکمیل و آماده افتتاح است.
در ادامه مدیران صنعت ، معدن و تجارت ، جهاد کشاورزی ، عشایری ، کمیته امداد امام خمینی (ره) ، تبلیغات اسلامی ، شبکه بهداشت و درمان ، ورزش و جوانان ، فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد مسکن ، بهزیستی، شهرداری و آب منطقه ای گزارشی از فعالیت ها ، خدمات و مشکلات یک ساله و یا هفت ماهه امسال حوزه کاری خود را ارائه کردند که مهمترین مشکلات کمبود نیروی اداری ، کمک به بازاریابی محصولات استراتژیکی شهرستان مثل عناب و گل نرگس ، کمبود اعتبارات و عدم تخصیص، همکاری بیشتر بانک ها در پرداخت تسهیلات سرمایه گذاران ، نظارت بیشتر مسئولان بر فضاهای مجازی و کمبود روحانی در شهرستان مطرح شد. تنظیم : محمد حسن مشمولی - مهدی آراسته

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار