بهرام پارسایی، نماینده مجلس: باید به جای اتهام زنی به سراغ آن ها که ظریف گفته رفت

تهران (پانا) - نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت :وزیر امور خارجه طی چند روز اخیر پرده از وجود مافیاهای کلان اقتصادی در کشور برداشت و همه آحاد مردم موظفند حامی این مسئولان در زمینه شفاف سازی باشند.

کد مطلب: ۸۷۰۴۹۸
لینک کوتاه کپی شد
بهرام پارسایی، نماینده مجلس: باید به جای اتهام زنی به سراغ آن ها که ظریف گفته رفت

به گزارش ایرنا، بهرام پارسایی چهارشنبه در سمینار علمی کاربردی دندانپزشکی درشیراز افزود:شاهد هستیم که طی روزهای اخیر مسئولانی که شعار شفاف سازی می دادند این روزها با وارد کردن انتقاد و هجمه به آقای ظریف اتهام زنی می کنند.

وی ادامه داد:این در حالی است که به جای انتقاد از مسئولان باید به سراغ آن عده ای رفت که وزیر امور خارجه تاکید کرده است نمی توانم اسم آن ها را بیاورم.

پارسایی اظهار داشت: در روستاهای اطراف شیراز متاسفانه مواردی وجود دارد که برخی حتی توان خرید نان نداشته اند این در حالی است که تنها در یک مورد از این معاملات شاهد جابه جایی 30 هزار میلیارد تومان بوده ایم.

نمانیده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: انتظار از مردم این است که از مسئولینی که به دنبال شفاف سازی هستند حمایت شود و باید جامعه تحصیل کرده کشور در کنار فعالیت های علمی و تخصصی که در حال انجام است،نیروهای جهادی کشور را تنها نگذارد و نباید اجازه دهیم هجمه هایی که طی چند روز اخیر به مسئولان کشور وارد می شود خللی در روند خدمت رسانی آنان وارد کند.
وی بیان کرد: قطعا کسی که در مسند وزیر امور خارجه بوده است بدون سند حرف نخواهد زد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار