ثبت‌نام جشنواره ملی دانش‌آموزی ابن سینا آغاز شد

تهران (پانا) - دبیر علمی جشنواره ملی دانش‌آموزی ابن سینا از آغاز ثبت‌نام جشنواره ملی دانش‌آموزی ابن سینا خبر داد.

کد مطلب: ۸۷۰۴۷۷
لینک کوتاه کپی شد
ثبت‌نام جشنواره ملی دانش‌آموزی ابن سینا آغاز شد

به گزارش روابط عمومی جشنواره ملی دانش‌آموزی ابن سینا، مهدی رشیدی جهان دبیر علمی جشنواره ملی دانش‌آموزی ابن سینا گفت: با توجه به برگزاری موفق جشنواره در دوره سوم که با حمایت معاونت متوسطه وزارت آموزش و پرورش و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با حضور 830 مدرسه و پژوهشسرا از سراسر کشور، برآن هستیم تا همانند دوره گذشته جشنواره دانش‌آموزی ابن سینا را برای ایجاد بستری مناسب برای پرورش خلاقیت، نوآوری و ابتکار عمل دانش‌آموزان در زمینه‌های مختلف برگزار کنیم.

او افزود: سیاست این دوره از جشنواره ابن سینا همانند دوره سوم بر آن است که دانش‌آموزان از طریق آموزش‌ها که به صورت فیلم‌های آموزشی و منابع مکتوب طراحی شده‌اند، آماده حضور در این دوره از جشنواره شوند.

دبیر علمی جشنواره دانش‌آموزی ابن سینا در ارتباط با حوزه بین الملل چهارمین دوره از جشنواره ادامه داد: با توجه به موفقیت‌های کسب شده توسط برگزیدگان دوره قبل و کسب 11 مدال طلا، 4 نقره و 4 برنز از مسابقات و جشنواره‌های مختلف بین المللی در سال 2018 ، بر آن هستیم برگزیدگان این دوره از جشنواره را نیز برای حضور در رقابت‌های بین المللی در کشورهای رومانی، کرواسی و روسیه اعزام کنیم.

دبیر علمی جشنواره ملی دانش‌آموزی ابن سینا گفت: 5200 نفر دانش‌آموز از 31 استان در دوره قبلی جشنواره ابن سینا حضور داشتند، این دوره از جشنواره ابن سینا، دانش آموزان مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم و تمامی هنرستان‌ها و مدارس را تحت پوشش قرار می‌دهد.

او در پایان با بیان اینکه رقابت در جشنواره ابن سینا ویژه دانش‌آموزان سراسر کشور است، گفت: ثبت‌نام دوره چهارم جشنواره در دو مرحله صورت می‌گیرد. در مرحله اول که از 21 آبان 1397 آغاز و تا 25 آذر ادامه دارد دانش‌آموزانی که در این مرحله ثبت‌نام خود را تکمیل کنند از تسهیلات ویژه‌ای برای ثبت‌نام بهره مند میشوند. مرحله دوم ثبت نام نیز از 26 آذر آغاز وتا 5 بهمن ماه ادامه می‌یابد. در همین راستا بخش آموزش جشنواره از بهمن سال جاری آغاز شده و در هفته پایانی فروردین 1398 به پایان می‌رسد.این جشنواره همانند دوره‌های قبل در هفته پایانی فروردین 1398با حضور دانش‌آموزان و مدارس و پژوهشسراهای کشور برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار