مدیر کل راهداری استان اردبیل:

120 اکیپ راهداری راه‌های اردبیل را ایمن می‌کنند

اردبیل (پانا) - مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: با فرارسیدن فصل سرما 120 اکیپ راهداری ایمنی راه‌ها و تردد هموطنانمان را در جاده‌های استان اردبیل تامین می‌کنند.

کد مطلب: ۸۷۰۴۰۰
لینک کوتاه کپی شد
120 اکیپ راهداری راه‌های اردبیل را ایمن می‌کنند

علی رحمتی در جریان بازدید از آمادگی اکیپ‌های راهداری شهرستان مشگین‌شهر اظهار کرد: با توجه به سردسیر بودن استان اردبیل از آبان‌ماه اکیپ‌های راهداری ما در جاده‌های استان اردبیل مستقر شدند تا در ایام سرد سال به ویژه یخبندان راه‌ها و جاده‌های مواصلاتی بتوانند به هموطنانمان که در جاده‌های این استان تردد می‌کنند خدمات ارائه کنند.

وی خاطرنشان کرد: همه این 120 اکیپ با استقرار در گردنه‌های صعب‌العبور و مسیرهای برفگیر با کمک 250 دستگاه ماشین‌الات سعی خواهند کرد در زمستان شرایط ایمنی را برای هموطنانمان در گذر از این مسیرها رقم بزنند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با قدردانی از 458 راهدار و راننده پرتلاش در قالب طرح زمستانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل بیان کرد: ما علاوه بر دستگاه‌های سنگین خود سعی کردیم با عقد قرارداد از 51 دستگاه ماشین‌آلات استیجاری استفاده کنیم.

رحمتی گفت: در آستانه فصل سرما ما نسبت به ذخیره‌سازی 14 هزار تن نمک در انبارها و سوله‌های ذخیره راهداری اقدام کردیم تا بدون کوچکترین مشکل بتوانیم در خدمت هموطنان باشیم.

وی تصریح کرد: ما انتظار داریم با شرایطی که پلیس راه در ارتقای ایمنی و آگاهی رانندگان در احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی در عبور از جاده‌های استان اردبیل فراهم خواهد کرد بتوانیم زمستان کم‌حادثه‌ای را حتی به نسبت سال‌های گذشته شاهد باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار