سنجش یکی از مهمترین اهداف در آموزش و پرورش است

کرمانشاه (پانا) - نشست قطب 2 کشوری سنجش و امتحانات با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان، معاون مرکز سنجش و کارشناس مسؤولان طرح جامع نظارت و شرکت رؤسای سنجش ایلام کردستان همدان مرکزی لرستان در استان کرمانشاه در محل سالن جلسات خانه معلم برگزار گردید.

کد مطلب: ۸۷۰۲۳۴
لینک کوتاه کپی شد
سنجش یکی از مهمترین اهداف در آموزش و پرورش است

مجید یزدان پناه مدیر کل آموزش و پرورش استان با تبریک نزدیک شدن سالروز ولادت پیامبر اکرم (ص) گفت: خداوند سبحان در قرآن کریم می فرماید؛ من انسان‌ها را آفریدم تا آنها را بیازمایم که کدام یک از آنها بهتر عمل می کنند، امتحان خداوند، با امتحانات ما خیلی فرق میکند آزمون های مـا بـراى فهم بیشتر و کسب علم و معرفت و از بین بردن جهل در مورد یک چیز است، اما آزمون خداوند به گفته بزرگان دین ما در واقع همان "پـرورش و تربیت" است؛ یعنی امتحان و آزمایش خداوند موجب تربیت و پرورش و تکامل انسان‌هاست.

یزدان پناه افزود: از سنجش به عنوان یکی از حساس‌ترین بخش‌های آموزش و پرورش یاد کرد و عنوان نمود هر گونه خطا در این مجموعه جبران ناپذیر است.

در ادامه این نشست بندهای شش گانه طرح جامع نظارت که در سطح مدارس اجرا می گردد و چالش‌ها و ایراد‌های مطرح شده از طرف مدیران مدارس بررسی شد و ضمن اصلاح این چالش‌ها بندهای مربوطه این طرح در دستور کار قرار گرفت.

در پایان این گرد همایی لوح تقدیری از طرف مدیر کل آموزش و پرورش استان به همکاران شرکت کننده در همایش اهدا گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار