سردار آقاخانی خبرداد

افزایش دو برابری تیم‌های امر به معروف در استان

قم (پانا)- فرمانده نیروی انتظامی استان قم گفت: در راستای جلوگیری از بروز ناهنجاری ها در استان، افزایش دو برابری تیم‌های امر به معروف و نهی از منکر در استان قم دنبال می‌شود.

کد مطلب: ۸۶۹۸۷۴
لینک کوتاه کپی شد
افزایش دو برابری تیم‌های امر به معروف در استان

سردار عبدالرضا آقاخانی ظهر دیروز در نشست شورای معاونان ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار شد، با اشاره به اینکه امر به معروف نهی از منکر در نیروی انتظامی با دو محور درون‌سازمانی و برون‌سازمانی دنبال می‌شود، اظهار کرد: تاکنون دوره‌های بصیرت‌افزایی مختلفی را با حضور خانواده‌های ناجا برگزار کرده و شورای امر به معروف را نیز در این راستا تشکیل داده‌ایم.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در حوزه برون‌سازمانی برخورد با منکرات را دنبال می‌کند، اضافه کرد: برخورد با اماکن متخلف با هماهنگی اتحادیه‌ها، صنوف و ستاد امر به معروف، عاملان ناهنجاری‌های فرهنگی و سرشبکه‌هایی که در فضاهای مجازی و حقیقی به دنبال ترویج ناهنجاری هستند، توسط نیروی انتظامی دنبال می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم از مشارکت این نهاد با معاونت‌های مختلف ستاد امر به معروف یاد کرد و گفت: نیروی انتظامی به دنبال این است تا بتواند توسعه عیون خودرویی را رقم بزند و در این راستا عناصر خود را تقویت می‌کند چراکه آلودگی‌های صوتی و وضعیت حجاب در خودروها گاهی نامناسب است.

وی با اشاره به اینکه افزایش دو برابری تیم‌های امر به معروف و نهی از منکر دنبال می‌شود، عنوان کرد: چتر امر به معروف و نهی از منکر در استان قم باید توسعه یابد و در این راستا نیز 25 دستگاه مختلف می‌توانند مشارکت لازم را داشته باشند.

آقاخانی با بیان اینکه نیروی انتظامی به دنبال برپایی ایستگاه‌های امر به معروف و نهی از منکر است، گفت: مراکز مشاوره در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها ایجاد می‌شود تا حجم مشکلات کاهش یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار