شهردار قم:

500 کانون فرهنگی فعال در حوزه امر به معروف حمایت شدند

قم (پانا)- شهردار قم گفت: شهرداری قم طی سه ماه اخیر از 500 کانون فرهنگی که در راستای امر به معروف و نهی از منکر درحال فعالیت هستند به صورت خاص حمایت کرده است چراکه ما به جای ایجاد تشکیلات جدید به دنبال تقویت و حمایت از مجموعه‌های فرهنگی موجود هستیم.

کد مطلب: ۸۶۹۸۴۴
لینک کوتاه کپی شد
500 کانون فرهنگی فعال در حوزه امر به معروف حمایت شدند

مرتضی سقائیان‌نژاد ظهر دیروز در نشست شورای معاونان ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار شد، از برگزاری گردهمایی ستادهای امر به معروف و نهی از منکر شهرداری‌های استان قم در شهرداری مرکز قم یاد کرد و افزود: شهرداری قم طی سه ماه اخیر از 500 کانون فرهنگی که در راستای امر به معروف و نهی از منکر درحال فعالیت هستند به صورت خاص حمایت کرده است چراکه ما به جای ایجاد تشکیلات جدید به دنبال تقویت و حمایت از مجموعه‌های فرهنگی موجود هستیم.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره چهل سرو ویژه ایام بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مطرح کرد: هر هفته یک ویژه برنامه در نقاط مختلف شهر قم برگزار می‌شود که مجموع این برنامه‌ها می‌تواند نتایج بسیاری را به دنبال داشته باشد.

شهردار قم با بیان اینکه نام‌گذاری معابر شهری به نام شهدا به صورت مطلوب انجام شده است، گفت: اگر در ارگان‌ها بتوانیم انسجام مورد نیاز را رقم بزنیم در حوزه امر به معروف نیز برنامه‌های جامع را اجرایی خواهیم کرد.

وی از تهاجم و نفوذ دشمن برای ضربه زدن به امید، اعتماد و نشاط ملت ایران یاد کرد و ادامه داد: دشمن ناکارآمدی نظام و مشروعیت حکومت اسلامی را هدف گرفته است اما اگر در حوزه تبلیغات محیطی فعالیت‌های مورد نیاز دنبال شود می‌توان امید مردم را افزایش داده و بخشی از توطئه‌های فکری و فرهنگی دشمن را خنثی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار