رییس کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران:

مسیر پیشرفت جامعه از آموزش و پرورش شروع می شود

جامعه ای موفق و بالنده است که به معلمان خود احترام بگذارد

البرز(پانا)- صالحی امیری، رییس کمیته ملی المپیک با حضور در آیین متمرکز استانی افتتاحیه پنجمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی درون مدرسه ای در استان البرز اظهار داشت: مسیرپیشرفت جامعه از آموزش و پرورش شروع می شود و مسئولین کشور باید در این مسیر با ریل گذاری صحیح، موجبات ارتقاء سلامت و تربیت جسم و روان نوجوانان و جوانان فراهم نمایند.

کد مطلب: ۸۶۹۸۲۱
لینک کوتاه کپی شد
مسیر پیشرفت جامعه از آموزش و پرورش شروع می شود

صالحی امیری با حضور در آیین متمرکز استانی افتتاحیه پنجمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی درون مدرسه ای البرز که در مدرسه خیر ساز فاطمه پزشکی ناحیه 4 کرج برگزار شد ،ضمن تبریک به دانش آموزان جهت اجرای چنین رخداد مهمی تاکید نمود : اجرای چنین المپیاد هایی باعث افزایش شور نشاط در میان دانش آموزان می گردد لذا می بایست به صورت جدی پیگیری شود .

رییس کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران در ادامه از مسیر پیشرفت و توسعه کشور سخن گفت و افزود: مسیرپیشرفت جامعه از آموزش و پرورش شروع می شود و مسئولین کشور باید در این مسیر با ریل گذاری صحیح، موجبات ارتقاء سلامت و تربیت جسم و روان نوجوانان و جوانان فراهم نمایند.

وی از معلمین به عنوان سرمایه ها و ذخایر تمام نشدنی یاد کرد و تاکید کرد: نگاه به معلمان باید نگاه تکریم باشد و جامعه ای موفق و بالنده است که به معلمان خود احترام بگذارد.

صالحی امیری ، افتخار آفرینی و درخشش دانش آموزان را در سایه اجرای المپیاد های فرهنگی ورزشی درون مدرسه ای و زنگ ورزش مدراس دانست و افزود : اخلاق مداری و پویایی در سایه نشاط و سر زندگی که منشا آن در آموزش و پرورش است باعث می شود تا دانش آموزان ما در میادین ملی و بین المللی افتخار آفرین باشند.

وی در پایان از مسئولین وزارت آموزش و پرورش برای اجرای المپیاد فرهنگی ورزشی درون مدرسه ای قدردانی کرد و از حضور در میان دانش آموزان دبیرستان دخترانه خیر ساز فاطمه پزشکی ابراز خرسندی نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار