لیگ آزادگان؛ دایی فرهاد در بازی بزرگ مدعی شد

تهران (پانا) –در دوازدهمین هفته از لیگ آزادگان، مس کرمان در حضور هوادارانش شکست خورد تا فرصت صدرنشینی را در هفته‌های آینده برای سرخپوشان و گل گهر فراهم کند.

کد مطلب: ۸۶۹۳۹۵
لینک کوتاه کپی شد
لیگ آزادگان؛ دایی فرهاد در بازی بزرگ مدعی شد

هفته دوازدهم لیگ آزادگان با برگزاری 7 بازی دنبال شد.

این هفته از لیگ آزادگان با 6 بازی همزمان در ساعت 14:30 آغاز شد که در مهم‌ترین جدال مس کرمان صدرنشین لیگ به مصاف تیم مدعی و بالای جدولی سرخپوشان پاکدشت رفت و در دیداری جنجالی که دو کارت قرمز برای مس داشت، در نهایت با پیروزی 3 بر یک سرخپوشان تمام شد.

در دیگر بازی‌های همزمان، بادران میزبان تیم ته جدولی ملوان بندرانزلی بود و با برد 2 بر یک زمین را ترک کرد.

شاگردان اکبر میثاقیان در تیم کارون اروند که با 3 شکست متوالی وضعیت خوبی نداشتند به اراک رفتند تا روبروی آلومینیوم این شهر قرار بگیرند اما با قبول شکست 2 بر یک باز هم ناکام ماندند.

نود ارومیه برای پایان دادن به روند ناکامی‌هایش به مصاف قشقایی شیراز رفت و با برد 2 بر یک از بحران دور شد.

تیم کهکشانی اما ناکام اکسین که در 7 بازی آخرش بدون برد زمین را ترک کرده بود در دیداری خانگی تیم ته جدولی خونه به خونه را پیش‌رو داشت و با برد یک بر صفر از زمین خارج شد.

فجرسپاسی که در 3 بازی آخر خود با تساوی زمین را ترک کرده برای پایان دادن به 5 هفته بدون برد میزبان شهرداری تبریز بود اما به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل نرسید.

اما در آخرین بازی این هفته، جدال حساس‌ تیم‌های پایین جدولی شهرداری ماهشهر و مس رفسنجان با پیروزی یک بر صفر شهرداری به پایان رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار