در نشست مدیر کل آموزش و پرورش البرز با فرمانده نیروی انتظامی استان عنوان شد

کاهش آسیب های اجتماعی ثمره تعامل آموزش و پرورش و نیروی انتظامی

البرز(پانا) - در نشست صمیمی مدیر کل آموزش و پرورش البرز با فرمانده نیروی انتظامی استان، با تاکید بر تعامل هر چه بیشتر ، راهکارهای پیشگیری از آسیب های اجتماعی در فضای مجازی برای جوانان و نوجوانان مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

کد مطلب: ۸۶۹۱۶۵
لینک کوتاه کپی شد
کاهش آسیب های اجتماعی ثمره تعامل آموزش و پرورش و نیروی انتظامی

در این نشست که به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز برگزار شد ،سردار محمدیان فرمانده نیروی انتظامی استان البرز، انتصاب سالار قاسمی را به عنوان مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز تبریک گفت و خواستار تعاملات بیشتر در حوزه های آموزشی، تربیتی، امنیتی ، و پیشگیری آسیب های اجتماعی با آموزش و پرورش گردید .

فرمانده نیروی انتظامی استان البرز با اشاره به تفاهم نامه بین دو دستگاه اظهار داشت: نیروی انتظامی و آموزش پرورش در تمامی حوزه های تربیتی ،پیشگیری تعاملات خوبی با هم دارند و این تفاهم نامه که بیشتر در حوزه های پیشگیری و آسیب های اجتماعی است می تواند باعث افزایش سطح امنیت روانی و اجتماعی جامعه گردد .

وی با اشاره به آسیب های فضای مجازی و رویکرد نسل جوان و نوجوان نسبت به فضای مجازی افزود:بهترین راه مقابله با خطرات فضای مجازی آگاهی دادن به نوجوانان و جوانان است فلذا بهترین بستر آگاهی بخشی به دانش آموزان در آموزش و پرورش صورت می گیرد.
در ادامه این نشست ، قاسمی ، مدیرکل آموزش پرورش استان البرز ، با اشاره به آسیب های اجتماعی وآسیب های فضای مجازی در بین دانش آموزان اظهار داشت: امروزه با آموزش های که توسط نیروی انتظامی به جامعه فرهنگیان و دانش آموزان داده می شود شاهد کاهش آسیب ها اجتماعی هستیم .
مدیرکل آموزش پرورش استان البرز ، از پایلوت طرح نماد، نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان و اجرایی شدن آن در استان البرز خبر داد و افزود: این طرح که توسط وزیر آموزش و پرورش در هفته گذشته رونمایی شد با همکاری تمامی دستگاههای کشور قابل اجرا می باشد و هدف آن ، شناسایی و مراقبت از دانش آموزانی است که در معرض آسیب های اجتماعی در مناطق آسیب زا قرار دارند .
در خاتمه قاسمی اظهار امیدواری کرد با رویکرد جدید تربیتی و مهارتهای زندگی در آموزش و پرورش، نیروی انتظامی و آموزش و پرورش بتوانند گام بلندی را در جهت سلامت دانش آموزان و پیشگیری از آسیب های روانی و اجتماعی استان بردارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار