اعطای تسهیلات به بخش خصوصی راهکار برون رفت از مشکلات اقتصادی است

البرز(پانا) - استاندار البرز صادرات محصولات کشاورزی در سال ۹۷ را مطلوب دانست و گفت: صادرات محصولات کشاورزی و باغی نسبت به سال گذشته رشد خوبی داشته است.

کد مطلب: ۸۶۸۷۸۳
لینک کوتاه کپی شد
اعطای تسهیلات به بخش خصوصی راهکار برون رفت از مشکلات اقتصادی است

محمدعلی نجفی در بازدید از یک واحد تولید و بسته بندی محصولات کشاورزی در محمدشهر کرج در قالب ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با بیان اینکه هدف از این بازدید رفع مشکلات مربوط به صادرکنندگان است، افزود: در شرایط کنونی روان سازی اعطای تسهیلات به بخش خصوصی راهکار برون رفت از مشکلات اقتصادی است.
وی افزود: این مجموعه در دو بخش تولید محصولات کشاورزی و بسته بندی، سورت و صادرات فعالیت می کند.
وی ادامه داد: در شرایط کنونی که در صادرات مواد نفتی و پتروشیمی مشکلاتی وجود دارد، می بایست شرایط مطلوبی برای صادرکنندگان محصولات غذایی فراهم نمود.
نماینده عالی دولت در استان البرز افزود: در سال گذشته استان البرز حدود 7000 کانتینر از محصولات کشاورزی و باغی صادرات داشته که امسال این عدد به 10000 کانتینر رسیده که نشان دهنده رشد خوبی است.
دکتر نجفی با تاکید بر ضرورت بهره برداری از فرصت های جهادکشاورزی گفت: مجموعه های این چنینی می توانند از تسهیلات مربوطه برای توسعه و تجهیز استفاده کنند.
وی گفت: اکنون حمایت های بسیار خوبی از بخش خصوصی و بویژه حوزه کشاورزی با ارائه تسهیلات، مهیا شده که به فعالان این عرصه توصیه می شود از آنها بهره ببرند.
دکترنجفی افزود: دست همراهی و تعامل بخش خصوصی را به گرمی می فشاریم و در این راستا با تسهیل و رفع موانع، مسیر فعالیت آنها را هموار می کنیم.
گفتنی است این سردخانه با ظرفیت ۸ هزار تن در زمینی به مساحت ۱۵ هزار متر مربع و با سرمایه گذاری بالغ بر ۱۸۰ هزار میلیون ریال راه اندازی و به بهره برداری رسیده که زمینه اشتغال برای ۱۴۴ نفر را فراهم کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار