کتاب "بازی ساز خلاق" رونمایی شد

اصفهان (پانا) - سیزدهمین نمایشگاه کتاب اصفهان مملو از بزرگ و کوچک و پیر جوان است که قدم در بوستان کتاب گذاشته و هر یک گلی را از این گلشن می چینند.

کد مطلب: ۸۶۸۱۷۴
لینک کوتاه کپی شد
کتاب "بازی ساز خلاق" رونمایی شد

انتشارات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان هم یکی از همین غرفه هاست که مرتب میزبان والدین و کودکان و نوجوانان است، برنامه رونمایی از کتاب "بازی ساز خلاق" است که نویسنده آن خدیجه موسویان اینطور در موردش می گوید: این کتاب با عنوان کتاب کاردستی خلاق یک است که شامل چهار بازی های برند دنیا و تلفیقی از عصب و عضله است.

وی ادامه می دهد: بچه ها می توانند با ساخت این کاردستی ها، بازی مورد علاقه خود را که برند بازار و قیمت آن بسیار بالا است را با یک چهارم قیمت در اختیار داشته باشند.

نویسنده کتاب بازی ساز خلاق تصریح می کند علاوه بر آن در کنار هر صفحه بازی، توضیحات کلیدی و کیوآر کد وجود دارد تا مادر بتواند متوجه شود این بازی چه هست و چگونه کودک با آن بازی می کند.

وی می افزاید: اگر به خانه خلاقیت اصفهان و تهران سری بزنید تمامی این بازی ها را می توانید پیدا کنید از طرفی چه از سوی روانشناسی ایران و روانشناسی خارج تایید شده است.

موسویان تاکید می کند: در این کتاب پدر و مادر و کودک در محیط آپارتمانی جمع شده و یک بازی را می سازند که شامل مهارت های تا کردن، دوربر کردن، چیدن و تفاوت خط چین و خط است.

نویسنده کتاب بازی ساز خلاق خاطرنشان می کند: این بازی خراب شدنی و یک بار مصرف نیست و همه قطعات آن سه بعدی ساخته می شود و مهارت های پیش دبستانی خیلی خوبی به بچه ها آموزش می دهد.

گفتنی است؛ کتاب "بازی ساز خلاق" در سیزدهمین نمایشگاه کتاب اصفهان با تخفیف ویژه عرضه می شود که علاقه مندان تا 15 آبان ماه می توانند به غرفه 301 انتشارات سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری واقع در نمایشگاه بین المللی پل شهرستان مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار