لیگ آزادگان؛ ادامه صدرنشینی وینگو در شب پرواز شاهین

تهران (پانا) – هفته یازدهم لیگ آزادگان با ادامه حضور گل گهر سیرجان در صدر جدول و رسیدن شاهین بوشهر به رده دوم آغاز شد.

کد مطلب: ۸۶۸۱۱۷
لینک کوتاه کپی شد
لیگ آزادگان؛ ادامه صدرنشینی وینگو در شب پرواز شاهین

در اولین بازی این هفته دو تیم ته جدولی خونه به خونه و شهرداری ماهشهر در بابل به مصاف هم رفتند اما 90 دقیقه تلاش دو تیم نتیجه نداشت و در نهایت با تساوی بدون گل تقسیم امتیاز حاصل کار آنها بود.

اما در ساعت 15 هفته یازدهم 5 بازی برگزار شد که تمام دیدارها بدون برنده و با تقسیم امتیاز به پایان رسید.

در مهم‌ترین بازی امروز سرخپوشان پاکدشت که با هدایت فرهاد کاظمی از تیم مدعی گل‌گهر سیرجان پذیرایی و توانست از شاگردان وینگو بگوویچ یک امتیاز را بگیرد. این تساوی هرچند حکم به ادامه صدرنشینی گل‌گهر داد اما اگر مس کرمان بتواند روز سه‌شنبه در دربی مسی‌ها به پیروزی برسد صدر جدول از دستان وینگو خارج خواهد شد.

نکته تلخ دیدارهای این ساعت از هفته یازدهم تساوی بدون گل در سه دیدار بود که روزی کسالت‌بار را برای لیگ یک همراه آورد، فجرسپاسی در شیراز مقابل نود ارومیه، ملوان در ورزشگاه تختی شهر انزلی در دیدار با تیم پرستاره اکسین البرز و قشقایی دیگر تیم شیرازی در جدالی خانگی با آلومینیوم اراک به تساوی بدون گل رضایت دادند. اما دیدار تیم‌های شهرداری تبریز و بادارن هم در تبریز با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

اما در آخرین دیدار این هفته شاهین بوشهر دست به کاری بزرگ زد و در خرمشهر با ارائه فوتبالی سراسر تهاجمی تیم کارون اروند را 3 بر صفر شکست داد تا موقتا به رده دوم جدول برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار