فرماندار ویژه شهرستان کرج در راهپیمایی ۱۳آبان؛

ملت ایران هیچ گاه در تسخیر استعمارگران قرار نخواهد گرفت

سیروس شفقی، فرماندار ویژه شهرستان کرج در راهپیمایی یوم الله 13 آبان حاضر شد و گفت : روز سیزدهم آبان ماه روزی متعلق به همه ملت ایران است و پیام این راهپیمایی آن است که ملت ایران هیچ گاه در تسخیر استعمارگران قرار نخواهد گرفت.

کد مطلب: ۸۶۸۰۲۴
لینک کوتاه کپی شد
ملت ایران هیچ گاه در تسخیر استعمارگران قرار نخواهد گرفت

البرز (پانا ) - سیروس شفقی ، معاون استاندارالبرز و فرماندار ویژه شهرستان کرج، صبح یکشنبه در حاشیه راهپیمایی یوم الله 13 آبان گفت: حماسه سیزدهم آبان ماه امسال با پیروی از آرمان های حقیقت جویی و ظلم ستیزی امام حسین (ع) در شهرستان کرج جلوه ای خارج از توصیف دارد.
وی با بیان اینکه فریاد استکبار ستیزی مردم، همان هیات من الذله خطاب به سرکردگان امریکایی و صهیونیستی است افزود: پیام این راهپیمایی آن است که ملت ایران هیچ گاه در تسخیر استعمارگران قرار نخواهد گرفت.
فرماندار ویژه شهرستان کرج در ادامه روز سیزدهم آبان ماه را روزی بنام همه مستضعفان جهان دانست و افزود: در این روز مردم ایران اسلامی با جوشش و خروش خود، دیوار لانه عنکبوتی ظلم و استبداد را فرو پاشیدند تا به جهانیان ثابت کنند که بنیان خانه های پوشالی را بقایی نیست و هیچ ظلمی پایدار نخواهد ماند.
شفقی اضافه کرد : امروز فریاد حق طلبی مردم شهید پرور شهرستان کرج رعشه بر اندام برعهدان امریکایی انداخت، این روز نه تنها متعلق به دانش آموزان که تمامی ملت ایران است، روزی که چهره حقیقی استکبار رو می شود و همگان ماهیت پلید آنان را نظاره گر خواهند بود.
معاون استاندارالبرز با اشاره به این‌که این روز نماد سه واقعه مهم از جمله تبعید امام راحل در سال 43 به ترکیه، کشتار جمعی از دانش‌آموز در سال 57 و تسخیر سفارت‌خانه آمریکا در 13 آبان سال 58 توسط دانشجویان است، تصریح کرد: 13 آبان روزی برای مقاومت ملت ایران در برابر استبار جهانی و فریاد "مرگ بر آمریکا" یعنی مرگ بر نظام و سیستم استکبار جهان خوار که خود را برتر از دیگران می‌داند و قصد دارد برتری را بر دیگر جوامع القا کند که هیچ وقت با رمز مقاومت و پایداری این مردم به اهداف شوم خود دست نخواهد یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار