معاون اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان جنوبی مطرح کرد:

ما باید مروج آموزه های دینی و اسلامی باشیم

بیرجند (پانا) ـ معاون اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان جنوبی گفت: اساس پیشرفت و تکامل انسان ها آموزش است وروز دانش آموز خاستگاه و محل ترویج آموزه هایی است که مظهر الهی دارند.

کد مطلب: ۸۶۷۸۵۸
لینک کوتاه کپی شد
ما باید مروج آموزه های دینی و اسلامی  باشیم

محمد زمانی معاون اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان جنوبی در گفت وگو با خبرنگار پانا از خراسان جنوبی با اشاره به اهداف بزرگ یوم الله 13 آبان و نقشه های شوم دشمنان استکباری ملت ایران گفت: یوم الله 13 ابان حامل پیام های مهمی است، حامل پیامی برای آمریکا و ایادیش در منطقه و جهان بوده و هست که "این انقلاب و نظام با هیچ سامانه ای که رویکرد سلطه جویانه دارد همراه نمی شود" در حقیقت سنت حسنه راهپیمایی ۱۳ آبان مبین پویایی و استمرار شعار "استکبارستیزی" در جان و خاطر این مردم همیشه در صحنه و انقلابی است.

وی با اشاره به اهمیت حضور مردم و مسئولین در کنار یکدیگر در این روز توضیح داد: حضوری پُرشور که اعلام برائت از شیطان بزرگ را سر داده و با رجوع به یکدیگر، وحدت درونی و"شکست ناپذیری" را با مشت گره کرده به رخ دشمنان این انقلاب و نظام نشان خواهند داد.

وی ادامه داد: سیزده آبان لبیکی دوباره به ولی زمان است تا دیگر فریاد "أین عمار" سر ندهد و دلگرمی دادن به رهبر عزیز است که هر یک از ما عمار تو هستیم و این شعار بیان از آن دارد که مسئولین ما هم باید به دنبال وحدت در سایه سار ولایت باشند و هر یک پاسخ گوی آن جایگاه بوده و نسبت به اخذ تصمیم صحیح با نگاه به توان درون عمل نمایند.

زمانی با اشاره به نقش ولی فقیه در حکومت اسلامی عنوان کرد: خطوط اصلی و جهت عمل توسط ولی امر مسلمین مشخص می شود و این وظیفه و تکلیف تک تک مسئولین و آحاد جامعه است که نقش خود را در آن جایگاه به خوبی ایفا نمایند.

وی با اشاره به راهپیمایی 13آبان در سراسر کشور خاطر نشان کرد: مردم شریف کشورمان در یوم الله سیزده آبان برای نشان دادن میزان آستانه تحمل خود در برابر فشارهای ناشی از تحریم ها با توکل بر حضرت حق و توسل بر ائمه اطهار (ع) با سرلوحه قرار دادن شعار "هیهات منا الذله" به صحنه آمدند و مشت محکمی بر دهان دشمنان این نظام و انقلاب زدند.

وی گفت :اساس پیشرفت و تکامل انسان ها آموزش است که روز دانش آموز خاستگاه و محل ترویج آموزه هایی است که مظهر الهی و ربوبی دارند.

معاون اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان جنوبی ادامه داد: در روز دانش آموز آموختن که از آموزه هایی دینی ماست جلوه تازه ای میگیرد.

زمانی بابیان اینکه دانش آموز عنوان خوبی برای نام گذاری این روز است گفت:این روز ، روزی است که فرزندانی از ایران در برابر دشمن ایستادگی کردند.

وی افزود:ما باید مروج آموزه های دینی و اسلامی باشیم و امروز بهانه ایست که سایر دانش آموزان بدانند که در روز 13 آبان 58چه گذشت و انها هم تشویق به یادگیری برای رسیدن به کمالات الهی و انسانی شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار