مینایی پور: ثمره انقلاب برای زنان بیشتر از مردان بوده است

مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد دانش‌آموزان باید با توطئه‌های آمریکا آشنا شوند. به گفته او، با بیشتر شدن تحریم‌ها مردم کشور هم با هم متحد خواهند شد.

کد مطلب: ۸۶۷۶۹۷
لینک کوتاه کپی شد
مینایی پور: ثمره انقلاب برای زنان بیشتر از مردان بوده است

فرحناز مینایی‌پور در حاشیه راهپیمایی روز ۱۳ آبان در جمع خبرنگاران گفت: «روز ۱۳ آبان روز تسخیر لانه جاسوسی است و ما باید علت و روند آن را برای دانش‌آموزان و نسل جدید توضیح دهیم و ارزش‌های انقلاب را به نسل جدید منتقل کنیم تا ادامه دهنده راه انقلاب باشند.»

او به تربیت نسل جوان، پویا و انقلابی اشاره کرد و درباره حضور زنان در عرصه مدیریتی آموزش و پرورش در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی ادامه داد: «حصور زنان در اوایل انقلاب پررنگ بود و آنان در به ثمر رسیدن انقلاب نقش داشتند.»

مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت آموزش و پرورش گفت: «زنان در این ۴۰ ساله نقش پررنگی در تربیت نسل جوان داشتند. انقلاب برای زنان و دختران نیز بسیار مهم بود زیرا نقش‌ها و فرصت‌های اجتماعی بزرگی را بعد از انقلاب پذیرفتند.»

مینایی‌پور گفت: «بعد از انقلاب اسلامی زنان در کارافرینی و تجارت نقش موثری داشتند. زنان در انجام فعالیت‌های اقتصادی متناسب با مردان در جامعه توانستند فعالیت کنند.»

او افزود: «در زمینه‌های سیاسی زنان توانستند حضور خوبی داشته باشند و در تشکل‌ها و حزب‌ها فعالیت کنند.»

مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت آموزش و پرورش گفت: «بعد از انقلاب حضور زنان در زمینه مدیریتی افزایش یافت و زنان توانستند در عرصه مدیریتی خوب بدرخشند.»

مینایی‌پور به وجود وزیر زن در بعد از انقلاب اشاره کرد و افزود: «بخشنامه حضور ۳۰ درصدی زنان در پست‌های مدیریتی در زمینه حضور زنان بسیار ارزشمند است.»

او ادامه داد: «ثمره انقلاب برای زنان بیشتر از مردان بوده است. زنان در زمینه‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی فعالیت‌های موثری داشتند. همچنین در زمینه تربیت نسل بسیار فعال هستند.»

او افزود: «امیدواریم بتوانیم نسل خوبی را تربیت کنیم و ارزش‌های انقلاب را به آنان منتقل کنیم. ما این دغدغه را داریم که در این روز اتفاقات ۱۳ آبان را به دانش آموزان نشان دهیم.»

مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت آموزش و پرورش گفت: «تحریم های آمریکا را باید به دانش آموزان منتقل کنیم تا با نقشه‌های امریکا آشنا شوند.»

مینایی‌پور گفت: «مردم در قبال این تحریم‌ها بسیار خوب متحد شدند هرچه تحریم‌ها بیشتر می‌شود اتحاد مردم نیز بیشتر خواهد شد‌. ما این موضوع را باید به دولتمردان آمریکایی بفهمانیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار