نماینده ولی فقیه در سپاه :

13 آبان نمایش قدرت استکبار ستیزی ملت ایران است

تهران (پانا) - نماینده ولی فقیه در سپاه 13 آبان را نمایش قدرت استکبار ستیزی ملت ایران دانست و اظهار کرد: دشمنان می خواهند غیرت دینی در کشور کمرنگ شود ، اما باید بدانند که در چاله مکر خویش دفن می شوند ، به این خاطر که مردم ما از اعتقادات و فرهنگ عاشورایی خود نخواهند گذشت.

کد مطلب: ۸۶۷۶۱۱
لینک کوتاه کپی شد
13 آبان نمایش قدرت استکبار ستیزی ملت ایران  است

به گزارش سپاه ، آیین تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با حضور حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه و جمعی از فرماندهان و مسئولین در محل ستاد فرماندهی سپاه این استان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی در این مراسم ایجاد یاس و ناامیدی و از بین بردن روحیه ظلم ستیزی ،انقلابی و عاشورایی ملت ایران را از توطئه های شوم استکبار برشمرد و اظهار کرد: رمز ماندگاری انقلاب تکیه بر اصول بوده و ملت غیور و فهیم ایران اسلامی طی 4 دهه پای آرمان هایی که برگرفته از مبانی اسلام ناب محمدی (ص) واحیاگر استقلال و عزت آنان است محکم و استوار ایستاده اند.

وی افزود: روحیه استکبار ستیزی مردم ایران که همان نه گفتن به استکبار جهانی است در 13 آبان و 22 بهمن نمود و تجلی می یابد.

نماینده ولی فقیه در سپاه استقامت فکری و حفظ روحیه جهادی و انقلابی را ازمسائل مهم و مورد نیاز در این برهه توصیف و تصریح کرد:دشمنان ملت ایران و بدخواهان انقلاب اسلامی در تلاشند تا با توطئه و خباثت های گوناگون این استقامت را در هم شکسته و مجاهدان را به زانو درآورند.

حاجی صادقی 13 آبان را نمایش قدرت استکبار ستیزی ملت ایران دانست و اظهار کرد: دشمنان می خواهند غیرت دینی در کشور کمرنگ شود ، اما باید بدانند که در چاله مکر خویش دفن می شوند ، به این خاطر که مردم ما از اعتقادات و فرهنگ عاشورایی خود نخواهند گذشت.

نماینده ولی فقیه در سپاه در پایان با تاکید بر اینکه دینداری ما باید همراه با عمل انقلابی باشد، گفت: نباید اجازه داد فتنه در گفتمان انقلابی و استکبار ستیزی تاثیر گذارد و باعث کم رنگ شدن آنها گردد .

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از تلاشهای حجت الاسلام والمسلمین علی مراد یوسفی راد در مدت تصدی مسئولیت ، حجت الاسلام والمسلمین شمس الله جلیلیان به عنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کرمانشاه منصوب شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار