مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

دانش آموزان در صحنه های مختلف کشور حضورفعال دارند

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: دانش آموزان در صحنه های مختلف کشور نقش بسیار موثری ایفا می کنند.

کد مطلب: ۸۶۷۵۴۰
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان در صحنه های مختلف کشور حضورفعال دارند

احمد ناصری در برنامه " اویم قراریم" سیمای مرکز اردبیل اظهارداشت: دانش آموزان و فرهنگیان در تمامی برهه های حساس کشورمان ایفای نقش کرده وحضور فعالانه داشته اند.

وی در تبیین برنامه های آموزش و پرورش بمناسبت یوم الله 13 آبان با عنوان اینکه آموزش و پرورش 36 هزار شهید دانش آموز و 5 هزار شهید فرهنگی تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، اظهار داشت: در استان اردبیل نیز 729 دانش آموز و 63 فرهنگی به مقام شامخ شهادت نایل شده اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به نقش دانش آموزان در عرصه های سیاسی و اجتماعی کشور، خاطر نشان ساخت: دانش آموزان به عنوان آینده سازان این مرز و بوم در سنگر علم و تحصیل نیز مشغول به فعالیت هستند.

ناصری با تببین برنامه های 13 آبان و هفته بسیج دانش آموزی تصریح کرد: 13 آبان امسال نماد استکبار ستیزی، بعنوان نقطه عطفی در تاریخ ایران ماندگار خواهد بود.

وی در ادامه به حضور گسترده تشکل های دانش آموزی با حمایت مدیران مدارس در راهپیمایی یوم الله 13 آبان اشاره کرد و گفت: امسال در شرایط خاصی قرار داریم چرا که دشمنان انقلاب تصمیمات خصمانه ای را در قبال کشورمان ایران گرفته اند و روحیه انقلابی ملت را نشانه گرفته اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: دانش آموزان و فرهنگیان همراه با ملت ایران و با شرکت در راهپیمایی 13 آبان بار دیگر با آرمان های امام خمینی (ره ) تجدید بیعت خواهند کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار