محدودیت های ترافیکی روز 13 آبان در شیراز اعلام شد

شیراز (پانا) -رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان فارس محدودیت های ترافیکی راهپیمایی 13 آبان ماه در شیراز را اعلام کرد.

کد مطلب: ۸۶۷۵۲۶
لینک کوتاه کپی شد
محدودیت های ترافیکی روز 13 آبان در شیراز اعلام شد

سرهنگ "مصطفی عباسی" افزود: میدان شهرداری به سمت خیابان پیروزی ، خیابان توحید به سمت تقاطع مشیر ، خیابان لطفعلی خان زند از تقاطع مشیر به سمت تقاطع پیروزی ، خط ویژه خیابان لطفعلی خان زند از تقاطع غدیر به سمت تقاطع پیروزی ، خط ویژه خیابان حضرتی جنوبی از تقاطع شاهزاده قاسم به سمت حرم شاهچراغ (ع) و تقاطع پیروزی به سمت حرم شاهچراغ (ع) مشمول محدودیت ترافیکی روز 13 آبان هستند.

وی ادامه داد: ازساعت2400 امروز شنبه 12 آبان تا پایان مراسم راهپیمایی در روز یکشنبه 13آبان از هرگونه توقف در طول مسیر اصلی جلوگیری می شود و در صورت توقف وسیله نقلیه خودرو به پارکینگ انتقال داده می شود.

وی اظهار داشت: از ساعت 6 صبح روز 13 آبان از تردد وسایل نقلیه در طول مسیر جلوگیری می شود و ممنوعیت ترافیکی اجرا می گردد و در تمام خیابان های اصلی و فرعی منتهی به مسیراصلی راهپیمایی محدودیت و ممنوعیت تردد اجرا می شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان فارس از شهروندادن خواست تا به علت کمبود فضای پارک وسیله نقلیه، حتی الامکان از وسایل نقلیه عمومی برای شرکت در مراسم راهپیمایی استفاده کنند.

مراسم بزرگداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، روز یکشنبه 13 آبان ماه ساعت 9:30 صبح در سراسر استان فارس برگزار خواهد شد و این مراسم در شیراز نیز،ساعت 9:30 دقیقه صبح در بلوار شهیدآیت الله دستغیب، تقاطع خیابان 9 دی، ورودی بست شهید آیت الله دستغیب حرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار