مدیر سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان:

مسابقه عکاسی لحظه های ناب اقتدار برگزار می شود

زاهدان(پانا)- مدیر سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان از برگزاری مسابقه عکاسی لحظه های ناب اقتدار ویژه دانش آموزان تمامی مقاطع به مناسبت گرامی داشت یوم الله 13آبان خبرداد.

کد مطلب: ۸۶۷۴۱۸
لینک کوتاه کپی شد
مسابقه عکاسی لحظه های ناب اقتدار برگزار می شود

به گزارش خبرنگار پانا سیستان و بلوچستان، داود صیاد اظهارکرد: یوم الله 13 آبان به سبب گرامیداشت کشتار مظلومانه دانش آموزان در 13 آبان 57 در دانشگاه تهران به نام روز دانش آموز نامگذاری شده است.

وی افزود: بصیرت، آگاهی، پایبندی به ارزشها و همگامی با آحاد ملت در ترسیم جامعه ای نوین و همتراز با شأن مردم وظیفه ی خطیری است که دانش آموزان ما نیز با نگرشی تازه در پی آن هستند.

مدیر سازمان دانش آموزی استان با اشاره به اینکه تمامی دانش آموزان سیستان و بلوچستان با اقتدار در مراسم راهپیمایی یوم الله 13آبان شرکت خواهند کرد، گفت: از آنرو که درآستانه ی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم سازمان دانش آموزی فعالیتهای متعددی با عنوان (چهل سال پیشتازی) را اجرا خواهد کرد.

وی تصریح کرد: به منظور ثبت حضور حماسی دانش اموزان در یوم الله 13 آبان مسابقه ی عکاسی ویژه دانش آموزان با عنوان (لحظه های ناب اقتدار) برگزار می شود.

صیاد بیان کرد : دانش آموزان عزیز جهت شرکت در این مسابقه می توانند ، تعداد 10 عکس با اندازه ی کمینه ی 1024 و با فرمت jpg را از طریق پیام رسان سروش به شماره 09023222146یا رایانامه (sdsbmedu@gmail.com) ارسال نمایند.

مدیر سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان گفت: عکسهای ارسالی از سوی داوران مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت. به 5 دانش آموزی که رتبه های برتر را کسب کنند، جوایزی اهدا و آثار نفر برتر به مرحله کشوری ارسال خواهد شد.

وی ضمن دعوت به حضور با صلابت تمامی ملت ایران در راهپیمایی 13 آبان با توجه به شرایط حساس کنونی بیان داشت: امیدوارم دانش آموزان استان، لحظه های نابی از اقتدار ملت ایران در این روز با شکوه را ثبت نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار