رئیس اداره امور عشایری خوسف:

۷۰ منطقه عشایری خوسف فقط با ۲ تانکر آبرسانی می‌شود

خوسف، خراسان جنوبی (پانا) - رئیس اداره امور عشایری خوسف از آبرسانی ۷۰ منطقه عشایری این شهرستان تنها با دو دستگاه تانکر خبر داد و تاکید کرد با توجه به وسعت شهرستان و پراکندگی مناطق عشایری نیاز است مسئولان به طور ویژه به این شهرستان توجه کنند.

کد مطلب: ۸۶۶۹۷۴
لینک کوتاه کپی شد
۷۰ منطقه عشایری خوسف فقط با ۲ تانکر آبرسانی می‌شود

هادی نوری آهنگر درباره اقدامات اداره امور عشایری خوسف از ابتدای امسال گفت: در راستای حمایت از تولید در قالب زنجیره تولید گوشت قرمز از از دو محل تسهیلات در قالب صندوق توسعه ملی با نرخ 10 درصد بیش از 3 میلیارد تومان و از محل تسهیلات قرض الحسنه با نرخ 4 درصد و بازپرداخت 5 ساله 6300 میلیون ریال به 120 عشایر شهرستان خوسف تسهیلات داده شد.

رئیس اداره امور عشایری خوسف با بیان اینکه در راستای حمایت از صندوق‌های زنان عشایری نیز یک هزار و 750 میلیون ریال تسهلات داده شد، افزود: در مدت 7 ماهه امسال یک هزار و 80 کیلومتر ایل راه مرمت شد.

وی گفت: در این مدت شاهد افزایش 30 درصدی تولیدات عشایر در شهرستان خوسف بودیم به علاوه آبرسانی برای 70 منطقه عشایری با دو دستگاه تانکر انجام شد که با توجه به وسعت شهرستان و پراکندگی مناطق عشایری نیاز است تا از محل اعتبارات مدیریت بحران یک دستگاه تانکر به اداره امور عشایری شهرستان اختصاص داده شود.

نوری با بیان اینکه سال گذشته 70 پروژه عمرانی شامل بهسازی چشمه و قنوات، حمام، سرویس بهداشتی، آبشخور انجام شده است افزود: باز هم کمبودهای در محلات عشایری و زیرساخت‌های راه آسفالته و پزشک داریم.

رئیس اداره امور عشایری خوسف تصریح کرد: 11 درصد جمعیت خوسف را عشایر تشکیل می‌دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار