رئیس اداره اوقاف شهرستان ملایر:

نود درصد دستگاه‌ها و مراکز آموزشی ملایر مستأجر موقوفه هستند

خبرگزاری پانا: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر گفت: حدود 90 درصد از دستگاه‌ها و مراکز آموزشی جزء مستأجران موقوفه هستند.

کد مطلب: ۸۶۶۹۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، حجت‌الاسلام رضا زین‌العابدینی با اشاره به برنامه‌های ویژه سازمان مرکزی اوقاف برای شهرستان ملایر اظهار کرد: موفقیت‌ها و جایگاه مناسب ملایر در بحث اوقاف باعث شده تا سازمان مرکزی اوقاف نیز در برنامه‌ریزی‌های خود از اوقاف شهرستان ملایر نظرخواهی کند.

وی با بیان اینکه 63.5 درصد از شهر ملایر جزو موقوفات است افزود: حدود 90 درصد از دستگاه‌ها و مراکز آموزشی جزء مستأجران موقوفه هستند.

زین‌العابدینی تصریح کرد: دانشگاه‌های شهرستان به جز دانشگاه ملی ملایر، بیمارستان‌های شهرستان، تالارهای یاس و باران، خوابگاه دخترانه حضرت خدیجه(س) و 84 مورد از مدارس و مراکز آموزش و پرورش ملایر نیز در محل موقوفه هستند.

وی از هزینه 184 میلیون تومانی تجهیز بیمارستان امام حسین(ع) این شهرستان در سال 91 خبر داد و گفت: در سال گذشته استخر سیفیه ملایر با تمام امکانات افتتاح شد و 81 میلیون تومان نیز برای تجهیز دبیرستان نمونه سیفیه هزینه شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر خاطرنشان کرد: ملایر در بحث اوقاف از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و در سطح استان در رتبه نخست قرار داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار