دومین جشنواره قلم برگزار می شود

ارومیه(پانا)- معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی از برگزاری دومین جشنواره قلم برای سه گروه دانش آموزان ،معلمان و خبرنگاران خبرداد.

کد مطلب: ۸۶۶۸۵۳
لینک کوتاه کپی شد
دومین جشنواره قلم برگزار می شود

مهین منافی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار پانا افزود: به منظور کیفیت بخشی فعالیت های آموزشی و پرورشی مدارس آموزش از راه دور و در جهت پرورش خلاقیت و رشد ایده پردازی تفکرات کارآفرین و ترویج فرهنگ کارآفرینی دومین جشنواره قلم با عنوان "حمایت از کالای ایرانی" و رویکرد تقویت و توسعه کارآفرینی با بهره گیری از فناوری های نوین برگزارمی شود.

وی اضافه کرد: این جشنواره متشکل از بخش های مختلف برای گروههای مختلف به شرح زیر برگزارخواهدشد: تجربیات وایده های خلاقانه و طرح های کارآفرینی ویژه دانش آموزان، طراحی و تولید محتواهای جدید آموزشی و تألیف کتب ویژه معلمان، خاطرات ارزنده نگاره نویسی برای سه گروه دانش آموزان، معلمان و خانواده های دانش آموزان، ویژه خبرنگاران فعال درحوزه آموزش ازراه دور.

منافی اظهار کرد: در بخش نگاره نویسی علاقمندان می توانند با ثبت خاطرات مربوط به تاثیر مدارس آموزش از راه دور در زندگی فردی،اجتماعی افراد و موفقیت های پس از آن و چگونگی تاثیر شیوه آموزش از راه دور در کسب موفقیت ها، شرکت و متن خاطرات خود را نهایتا تا1000 کلمه به دبیرخانه جشنواره قلم ghalam.medu.ir ارسال کنند.

وی افزود: نو بودن طرح یا ایده کسب و کار ارائه شده از مهمترین شاخص های داوری است، همچنین کاربردی بودن و قابلیت اجرا داشتن، مبتنی بودن به پژوهش ویافته های علمی، استفاده از فناوری های نوین و انطباق با نیازهای محلی و بومی از سایر شاخص های داوری طرح های دانش آموزی است.

ثبت نام این جشنواره از اول آبان ماه 1397 لغایت 30 دی ماه 1397برای گروه دانش آموزان ومعلمان ازطریق مدارس راه دورانجام خواهدگرفت وخانواده دانش آموزان و خبرنگاران جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتربه پایگاه اطلاع رسانی mosharekatha.ir مراجعه نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار