مدیرکل آموزش وپرورش استان در جلسه هماهنگی گرامیداشت ۱۳ آبان:

حضور دانش آموزان و همکاران در مراسم 13 آبان, باشکوهتر از سال‌های قبل خواهد شد

زنجان (پانا) - امسال برنامه های ما حول محور دستاوردهای چهل ساله نظام خواهد بود و با توجه به توطئه های دشمنان نظام و دولت سعی خواهیم کرد بیش از پیش اقتدار نظام را به رخ جهانیان بکشیم

کد مطلب: ۸۶۶۸۵۰
لینک کوتاه کپی شد
حضور دانش آموزان و همکاران در مراسم 13 آبان, باشکوهتر از سال‌های قبل خواهد شد

مریم رشتچی در جلسه هماهنگی برنامه های گرامیداشت روز 13 آبان گفت: حضور امسال دانش آموزان و همکاران در مراسم 13 آبان, باشکوهتر از سالهای قبل خواهد شد.

وی با اشاره به تمهید مقدمات لازم در خصوص 13 آبان افزود: امسال برنامه های ما حول محور دستاوردهای چهل ساله نظام خواهد بود و با توجه به توطئه های دشمنان نظام و دولت سعی خواهیم کرد بیش از پیش اقتدار نظام را به رخ جهانیان بکشیم.

رشتچی فضاسازی های رسانه ای دشمنان را در راستای ناامید کردن مردم خواند و اظهار داشت: با راهپیمایی گسترده روز 13 آبان ، عظمت و اتحاد و انسجام خود را نشان خواهیم داد تا دشمنان اسلام و نظام پی به قدرت مردم ایران ببرند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان 13 آبان را نماد استکبار ستیزی ملت ایران دانست و گفت: دانش آموزان ما باید راه شهید فهمیده را ادامه دهند و تعلق باطنی خود را با حضور در صحنه های مختلف از جمله راهپیمایی 13 آبان ثابت کنند.

وی یکی از راههای تحقق اهداف تعلیم و تربیت را کاهش فاصله بین اداره و مدرسه خواند و گفت: ایجاد ارتباط نزدیک با همکاران، موجب انسجام و همدلی شده و منجر به تصمیمات درست و عمل خواهد شد.

رشتچی ضمن یادآوری زمان شروع اردوهای راهیان نور از 22 آبان، خاطر نشان شد: استان ما در حوزه امنیت اردویی جزو استانهای امن می باشد و در این مورد رضایت بالایی از طرف همکاران و دانش آموزان حاصل شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار