توزیع اقلام آموزشی در ۱۳ منطقه آموزش و پرورش عشایری استان آذربایجان غربی

ارومیه (پانا)- رئیس اداره اموزش و پرورش عشایر آذربایجان غربی از توزیع اقلام، تجهیزات و کیت‌های آموزشی در ۱۳ منطقه آموزش و پرورش عشایری استان خبر داد.

کد مطلب: ۸۶۶۸۲۱
لینک کوتاه کپی شد
توزیع اقلام آموزشی در ۱۳ منطقه آموزش و پرورش عشایری استان آذربایجان غربی

رئیس اداره آموزش و پرورش عشایر استان آذربایجان غربی گفت: در راستای برقراری عدالت آموزشی آماده سازی کیفیت بخشی به امر آموزش و پرورش در مدارس عشایریدر سال تحصیلی ۹۸-۹۷ در ۱۳ منطقه مدارس عشایری استان وسایل و تجهیزات آموزش و فن آورانه توزیع خواهد شد.

نسرین پاکدوست افزود: با توجه به اینکه رویکرد اصلی فعالیت‌های کیفی - توصیفی و روش‌های نوین در مدارس عشایری و توجه به عدالت آموزشی در تمام مدارس استان مورد تاکید می‌باشد، باید در توزیع تجهیزات به مدارس عشایری مدارس استان نگاه ویژه داشت.

وی بیان کرد: در سال تحصیلی جاری ۱۰ درصد از مدارس ۱۳ منطقه عشایر استان به وسایل آموزشی و فن اورانه دریافت کردند.

رئیس اداره آموزش و پرورش عشایر استان آذربایجان غربی گفت: این وسایل شامل کیت‌های علوم و ریاضی، یخچال، تلویزیون، لپ تاپ، ویدئو پروژکتور، هستند که ارزش ان‌ها بالغ بر چهار هزار و ۳۰۰ میلیون ریال است.

پاکدوست بیان کرد: یکی از اهداف آموزش و پرورش عشایر، ایجاد شرایط لازم و فراهم ساختن امکانات آموزش برای تحصیل کودکان بازمانده از تحصیل، بخصوص دانش آموزان دختر بعد از دوره ابتدایی است.

وی بیان کرد: مشکلاتی که در زندگی جامعه عشایری حاکم است موجب کاهش انگیزه تحصیلی در انان شده است.

پاکدوست گفت: این مشکلات باعث ترک تحصیل خصوصا در دوره راهنمایی است که با ایجاد برنامه‌های متناسب، باید امکاناتی به ایجاد کرد تا آموزش اثربخش داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار