13 آبان متعلق به تمام اقشار و اصناف است

شیراز (پانا) - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس گفت: عده ای خواستند ۱۳ آبان را به کام مردم ما تلخ کنند و به عمد آغاز تحریم های شدید را ۱۳ آبان اعلام کرده اند اما اینان باید بدانند که امسال صدای مردم ایران بلندتر و رساتر از سالهای قبل خواهد بود و مردم با حضور باشکوه خود درا ین روز این را ثابت خواهند کرد.

کد مطلب: ۸۶۶۸۰۵
لینک کوتاه کپی شد
13 آبان متعلق به تمام اقشار و اصناف است

حجت الاسلام محمد رضایی صبح امروز در نشست خبری برنامه های ۱۳ آبان در فارس افزود: ما در خصوص 13 آبان باید وارد محتوا شویم و این روز مناسبتهای گوناگونی دارد که تبعید امام (ره)، تسخیر لانه جاسوسی و کشتار جمعی از دانش آموزان از جمله رویدادهای این روز است.

وی ادامه داد: 13 آبان روزملی مبارزه با استکبار جهانی است و این نشان میدهد که این روز یک روز صنفی نیست و مربوط به تمام اقشار و اصناف است.

وی گفت: امام وقتی به عراق تبعید شدند ویک چهره ملی شد و وقتی به فرانسه رفت جهانی شد، به عنوان یک چهره سیاسی در جهان مطرح شد و امام در فرانسه بهتر با رسانه ها ارتباط برقرار کرد و دیدارهایی با انقلابیون داشت و این ها نکات مهمی بود که موجب معرفی امام به دنیا و همه شد و پیشبرد انقلاب را در کشور تسریع کرد.

وی با اشاره به سخنان رئیس جمهور آمریکا در خصوص 40 سالگی انقلاب گفت: این حرفها و سخنان کهنه شده اند و اینها از همان سالهای نخست انقلاب این سخنان را داشتند و امسال نیز خواهند دید که مردم ایران 40 سالگی انقلاب را به طور باشکوه جشن خواهند گرفت.

رضایی افزود: عده ای خواستند ۱۳ آبان را به کام مردم ما تلخ کنند و به عمد آغاز تحریم های شدید را ۱۳ آبان اعلام کرده اند اما اینان باید بدانند که امسال صدای مردم ایران بلندتر و رساتر از سالهای قبل خواهد بود و مردم با حضور باشکوه خود درا ین روز این را ثابت خواهند کرد.

اظهار داشت: مراسم راهپیمایی 13 آبان در استان فارس راس ساعت 9:30 آغاز می شود و در شیراز به صورت متمرکز در بست شهید دستغیب جنب مسجد شهدا برگزار می شود.

وی گفت: امروز هر صدایی که بوی تفرقه دهد دست دشمن است و ما باید مردم را امیدوار کنیم و امروز دزدی هایی که میشود به واسطه این جناح بازی هاست، ما نیاز به شعار واحد داریم و باید ۱۳ آبان آنرا به نمایش بگذاریم.

وی برنامه های این روز را بحث غرفه فرهنگی و تریبون آزاد توسط دانشجویان، کرسی آزاد اندیشی در دانشگاهها، زنگ استکبار ستیزی است که در مدارس نوخته می شود، مسابقه پیامکی چرا مرگ بر آمریکا، برگزاری کرسی پرسش و پاسخ ، مسابقه دلنوشته به کودکان یمن، مسابقه عکاسی لحظه های ناب و خاطره نویسی توسط بسیج دانش آموزی دانست و افزود: در این روز بیش از 440 برنامه ی فرهنگی در استان برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار