نخعی: عملکرد خوب مدیران موفق و دلسوز برای دانش آموزان می‌تواند ماندگار و آسمانی باشد

زاهدان(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: نگاه زیبای آموزش و پرورش ناحیه یک تهران در خواهرخواندگی قرار دادن یکی از مدارس این استان و سپس برقراری ارتباط با آن را ستودنی است.

کد مطلب: ۸۶۶۵۰۴
لینک کوتاه کپی شد
نخعی: عملکرد خوب مدیران موفق و دلسوز برای دانش آموزان می‌تواند ماندگار و آسمانی باشد

علیرضا نخعی ظهر امروز در دیدار با(کشانی) مدیر یکی از مدارس ناحیه یک تهران و مدیران مدارس منطقه نصرت آباد، اظهار کرد: تربیت به معنای حقیقی عشق و دلسوزی است و منطقه یک تهران توانسته این کار را به درستی انجام دهد.

وی با بیان اینکه نگارش نامه دانش آموزان مدرسه ناحیه ۱ تهران (نامه ای به دوست بلوچم) افزود: در واقع معنای عشق و محبت دانش آموزان شمال کشور را به دانش آموزان این استان نشان می دهد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: بیان احساس دانش آموزان ناحیه ۱ تهران می تواند پیام عظیم وجود یک بنیاد دوستی و اخوت را در دل دانش آموزان این منطقه نسبت به دانش آموزان هموطن خود باشد.

وی افزود: در واقع نیکوکار با عمل خویش سهم عظیمی معرفت و عشق و.. نسبت به دریافت کننده ی آن کسب می‌کند.

نخعی خاطر نشان کرد: هیچ کار فرهنگی اثر گذاری و بهتری نسبت به اینکه دانش آموزان یک مدرسه در شمال ایران اسلامی بخواهد پیام عشق، علاقه و محبت خود را به همنوع و دیگر دانش آموزان برساند، نیست.

وی با اشاره به سفر مدیر مدرسه ناحیه ۱ تهران گفت: نفس حضور این مدیر دلسوز در منطقه حاکی از عشق و دلسوزی نسبت به همه ایرانیها را در ذهن تداعی می کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ارتباط مناطق آموزش و پرورش مختلف کشور با این استان را تداعی کننده ی نوعی ارج گذاری دانست.

نخعی ابراز داشت: معتقدیم که این حرکت عظیم(هجرت معنوی دانش آموزان) آن مدرسه نوعی گسترش و انتشار مهربانی و دلسوزی و همچنین تربیت فرهنگی میان دانش آموزان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار