رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ری :

نداشتن مهارت در بین جویندگان کار معضل حوزه اشتغال در شهرری است

شهرری (پانا ) - رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ری گفت: دو هزار و نهصد وبیست وهفت نفر در نیمه نخست سال جاری در مراکز کاریابی تحت پوشش اداره کار این شهرستان ثبت نام کردندو از این تعداد 554 نفر صاحب شغل شدند.

کد مطلب: ۸۶۶۴۳۲
لینک کوتاه کپی شد
نداشتن مهارت در بین جویندگان کار معضل حوزه اشتغال در شهرری است

حسین علیزاده رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ری گفت: در این مدت دو هزار و یکصد وچهل ودو نفرمرد و 785 متقاضی زن در سامانه های کاریابی های ری ثبت نام کردند که از این تعداد چهارصدوبیست وپنج نفرمرد و 129 نفرزن با درخواست واحدهای تولیدی صاحب شغل شدند.
وی در ادامه تصریح کرد: همچنین در این مدت یک هزار و 243 فرصت شغلی شامل 886 فرصت برای مردان و 357 فرصت شغلی برای زنان جویای کار در سامانه کاریابی های ری ثبت شد.
علیزاده اضافه کرد: در این بازه زمانی 554 متقاضی به کار گمارده شدند و در صورت صلاحیت افراد دیگر نیز به این واحدهای تولیدی معرفی می شوند.
وی با بیان اینکه کاریابی های تحت پوشش اداره کار شهرستان ری در بخش های تولیدی و خدماتی افراد جویای کار را ثبت نام کرده اند تصریح کرد: 205 مرد و 50 زن در بخش تولید، 185 مرد و 61 زن در بخش خدمات و 35 مرد و 18 زن در سایر بخش ها صاحب شغل شدند.
رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ری اظهار کرد: اجرای طرح کارورزی برای فارغ التحصیلان دانشگاهی بیکار و برگزاری دوره های فنی و حرفه ای در رشته های جدید می تواند تا حدودی معضل نبود مهارت در بین جویندگان کار را حل کند.

/خبرنگار:نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار