رئیس پلیس تهران خبر داد

دستگیری 650 سارق و مالخر در هفدهمین مرحله از طرح رعد

تهران (پانا) - فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری 650 سارق و خریدار اموال مسروقه خبر داد و گفت کل اموال مکشوفه در این رابطه 7 هزار و 868 فقره است.

کد مطلب: ۸۶۶۳۹۷
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری 650 سارق و مالخر در هفدهمین مرحله از طرح رعد

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ صبح امروز در جمع خبرنگاران به تشریح اقدامات مرحله هفدهم طرح رعد پرداخت و گفت: با تلاش همکارانم در پلیس‌های پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ این مرحله از طرح رعد طی 48 ساعد گذشته در سطح شهر تهران به مرحله اجرا درآمد که در نتیجه 244 حکم قضائی اجرایی و 34 محکوم فراری نیز دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی، با اشاره به این مطلب که در این مرحله از طرح رعد یک هزار و 409 پرونده منجر به کشف شده است، افزود: در این راستا، 16 قبضه سلاح گرم و 76 قبضه سلاح سرد کشف و 5 نفر نیز در این زمینه دستگیر شدند.

وی به تعداد کل پرونده‌های کشف کالای قاچاق نیز اشاره و عنوان کرد: در این زمینه 43 پرونده کشف شده و 22 قاچاقچی کالا دستگیر و 145 هزار و 866 مورد کالای قاچاق نیز کشف شده که ارزش ریالی آنها یک میلیارد و 151 میلیون تومان است.

رئیس پلیس پایتخت، همچنین به اقدامات حوزه مواد مخدر در این طرح تاکید و بیان کرد: با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ تا کنون 27 کیلوگرم مواد مخدر کشف،176 خرده فروش دستگیر، 10 باند قاچاق مواد مخدر متلاشی و 347 معتاد متجاهر از سطح معابر جمع‌آوری شده‌اند.

سردار رحیمی با بیان اینکه در این طرح 650 سارق و خریدار اموال مسروقه دستگیر شده‌اند، ادامه داد: کل اموال مکشوفه در این رابطه 7 هزار و 868 فقره است.

وی کشف 122 دستگاه خودرو، 80 دستگاه موتورسیکلت مسروقه و انهدام 38 باند سرقت را از دیگر توفیقات پلیس پایتخت در هفدهمین مرحله از طرح رعد برشمرد و گفت: ارزش اموال مسروقه 7 میلیارد و 542 میلیون تومان برآورد شده است.

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه در این طرح مجموعا یک هزار و 537 نفر دستگیر شده‌اند، تصریح کرد: 249 نفر از دستگیرشدگان دارای سابقه و 401 نفر نیز برای اولین بار دستگیر شده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار