برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو با حضور صدها شرکت داخلی و خارجی

تهران (پانا) - شمارش معکوس برای برپایی سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو تهران آغاز شد، در این نمایشگاه که از 21 تا 24 آبان برگزار می‌شود، صدها کمپانی و شرکت داخلی و خارجی نوین‌ترین صنایع، قطعات تولیدی و خدمات خود را در معرض دید علاقمندان قرار می‌دهند.

کد مطلب: ۸۶۶۱۰۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو با حضور صدها شرکت داخلی و خارجی

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو؛ محمد خضرایی قهرمانی، مدیر عامل شرکت بازرگانی بین‌المللی ایدرو و رئیس ستاد برگزاری این نمایشگاه گفت: در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو تهران که در نوع خود بزرگترین نمایشگاه خاورمیانه محسوب می‌شود، تاکنون حدود هفتصد شرکت اعلام حضور و ثبت نام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه طی روزهای باقی‌مانده تا برگزاری نمایشگاه تعداد شرکت‌کنندگان در نمایشگاه افزایش خواهد یافت، افزود: از مجموع شرکت‌کنندگان در نمایشگاه 510 شرکت داخلی و 185 شرکت خارجی و از 9 کشور فرانسه، یونان، ترکیه، چین، تایوان، کره جنوبی، هند، ایتالیا و لهستان هستند.

قهرمانی اضافه کرد: سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو در فضایی بالغ بر 27 هزار متر مربع ( فضای مفید) و در 14 سالن نمایشگاهی و فضای باز محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا خواهد شد.

مدیر عامل شرکت بازرگانی بین‌المللی ایدرو گفت: اهمیت سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو تهران موجب شده است تا برخی از کشورها از جمله ترکیه، چین، تایوان، کره جنوبی و هند در این نمایشگاه بصورت گروهی(پاویون) حضور یابند.

رئیس ستاد برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو تهران اضافه کرد: برگزاری 12 همایش و کارگاه علمی آموزشی با حضور مهندسان، متخصصان و استادان دانشگاه­ها و همچنین برنامه‌ریزی برای بازدید چند هیات صنعتی، تجاری و بازرگانی داخلی و خارجی؛ برخی از برنامه‌های جانبی این دروه از نمایشگاه است.

گفتنی است در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو تهران انواع قطعات و مجموعه‌های خودرو، انواع قطعات فنی و موتوری خودرو، انواع قطعات بدنه خودرو، انواع ماشین‌آلات و تجهیزات قطعه‌سازی، مجموعه‌های تحقیقاتی و طراحی مهندسی، مواد اولیه و تجهیزات جانبی خودرو، بازرگانی و خدمات پس از فروش، نشریات تخصصی صنعت خودرو، لوازم تزئیناتی خودرو، تعمیر و نگهداری خودرو، محصولات پاک‌کننده خودرو و سایر تجهیزات و خدمات این حوزه در معرض دید علاقمندان قرار می‌گیرد.

فراهم‌کردن زمینه جذب سرمایه‌گذاری‌های خارجی، معرفی دستاوردها، ظرفیت‌ها و توانمندی­‌های کارخانه‌ها و شرکت‌های داخلی، بسترسازی برای توسعه مبادلات و همکاری‌های صنعتی شرکت‌های ایرانی و خارجی، توسعه صادرات و یافتن بازارهای جدید صادراتی، نمایش آخرین تحولات و دستاوردهای علمی، فنی و صنعتی داخلی و خارجی این حوزه، ایجاد ارتباط‌های تجاری جدید و انتقال دانش، تکنولوژی و تجربیات موفق جهانی به کشور و کار آفرینی و اشتغال پایدار؛ مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو تهران از 21 تا 24 آبان هر روز از ساعت 9 تا 17 در محل دائمی نمایشگاه­های بین‌المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار