شهردار منتخب کرج در دیدار با شهروندان؛

ارایه خدمات شایسته به شهروندان اولویت مجموعه مدیریت شهری است.

البرز ( پانا ) - علی اصغر کمالی زاده،شهردار منتخب کرج ، ارتباط چهره به چهره و بدون واسطه مدیران با مردم را در کاهش مشکلات شهری موثر دانست و گفت: ارایه خدمات شایسته به شهروندان اولویت مجموعه مدیریت شهری است.

کد مطلب: ۸۶۶۰۸۵
لینک کوتاه کپی شد
ارایه خدمات شایسته به شهروندان اولویت مجموعه مدیریت شهری است.

علی اصغر کمالی زاده ارتباط چهره به چهره و بدون واسطه مدیران با مردم را در کاهش مشکلات شهری موثر دانست و افزود: ارایه خدمات شایسته به شهروندان اولویت مجموعه مدیریت شهری است.

وی با تاکید بر استمرار برپایی میز خدمت و اینکه پاسخگویی سریع و صریح به خواسته شهروندان باید مورد توجه قرار گیرد، ادامه داد: جلب رضایت شهروندی و افزایش اعتماد عمومی با دیدارهای بی واسطه و مردمی حاصل خواهد شد.

شهردار منتخب کلانشهر کرج تسریع در انجام امور و ایجاد هم افزایی را حایز اهمیت دانست و گفت: توسعه همه جانبه شهر با همکاری مسئولان و مردم محقق خواهد شد.

وی تصریح کرد: از این پس تمامی ملاقات های مردمی به همراه معاونین و مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل در مناطق و سازمان ها انجام خواهد شد.

وی با اعلام اینکه مناطق قادر به رفع بسیاری از مشکلات شهروندان هستند، افزود: برگزاری جلسات ملاقات مردمی در مناطق و سازمان ها به منظور افزایش آگاهی شهروندان و چگونگی فعالیت و خدمات ضروری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار