افخمی بار دیگر «فرزند صبح » را به جشنواره فیلم فجر می‌برد

تهران (پانا) - بهروز افخمی در گفت‌وگو با برنامه کیوسک شبکه سه از نمایش فیلم «فرزند صبح » در جشنواره فیلم فجر امسال خبر داد.

کد مطلب: ۸۶۵۹۶۸
لینک کوتاه کپی شد
افخمی بار دیگر «فرزند صبح » را به جشنواره فیلم فجر می‌برد

بهروز افخمی کارگردان سینمای ایران در گفت‌وگویی با برنامه کیوسک شبکه سه سیما گفت: در حال حاضر «فرزند صبح » را برای نمایش در جشنواره فیلم فجر امسال آماده می کنم.

وی افزود: قرار نیست که این فیلم در بخش مسابقه جشنواره شرکت کند. هیچ صحنه تازه ای برای «فرزند صبح» فیلمبرداری نمی شود. این فیلم با هزینه شخصی خودم بازسازی می شود و مسائل فنی اش را انجام می‌‎دهم . مسئولیت پخش ، شیوه تبلیغات و.... در اختیار خودم است.

«فرزند صبح» نام فیلمی سینمایی به کارگردانی و نویسندگی بهروز افخمی محصول ایران است که به زندگی امام خمینی (ره) در دوران کودکی و تا هفت‌سالگی می‌پردازد و بخشی از آن نیز دستگیری ایشان در پانزده خرداد را روایت می‌کند.

بهروز افخمی به دنبال پذیرفته شدن این فیلم در بخش مسابقه جشنواره فیلم فجر سال ۱۳۸۹ در نامه‌ای خطاب به مهدی مسعودشاهی، دبیر جشنواره، هر گونه دخالت خود را در جریان ساخت یا حتی نظارت این فیلم را تکذیب کرد.

در این فیلم عبدالرضا اکبری نقش امام خمینی در میانسالی محمدرضا شریفی‌نیا نقش سید احمد خمینی و هدیه تهرانی نقش دایه امام خمینی را ایفا می‌کنند و بازیگران دیگری همچون محمدعلی کشاورز، آتیلا پسیانی، الیکا عبدالرزاقی و فرهاد قائمیان نقش‌های دیگر را بازی می‌کنند.

پیشتر «حسین نیرومند» مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس از توافق با بهروز افخمی برای تدوین مجدد «فرزند صبح» خبر داد و گفت: بعد از مدت ها که از اکران فیلم سینمایی «فرزند صبح» در جشنواره فیلم فجر می گذرد و زمینه اکران فیلم به دلیل مشکلاتی که داشت، فراهم نشد؛ در صبحت‌هایی که با بهروز افخمی داشتم به این نتیجه رسیدیم که فیلم تدوین، موسیقی و صداگذاری مجدد زیر نظر ایشان انجام شود تا بتوانیم فیلم را به نمایش درآوریم.

وی ادامه داد: فیلم اشکالاتی داشت که ان‌شاءالله با تدوین مجدد و انجام مراحل پس تولید مجدد مرتفع می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار