ذیحساب بازوی مشورتی مدیرکل در حوزه مالی است

کرامان (پانا) - مراسم معارفه ذیحساب اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان با حضور مدیران کل ثبت اسناد و املاک و امور اقتصادی و دارایی استان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۵۹۴۲
لینک کوتاه کپی شد
ذیحساب بازوی مشورتی مدیرکل در حوزه مالی است

رضا طالبی زاده در جلسه معارفه ذیحساب اداره کل ثبت استان که با حضور مدیر کل امور اقتصادی و دارایی برگزار گردید ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی گفت: ذیحساب به عنوان بازوی مشورتی مدیرکل در حوزه مالی شناخته می شود و ذیحسابان می توانند با اخذ تصمیمات صحیح مالی، امور سازمان ها و ادارات را تسهیل نمایند.

وی ادامه داد: با توجه به حجم بالای مراجعات مردمی و انجام خدمات متنوع الکترونیکی توسط اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان ایجاد هر نوع اخلالی در عملکرد این اداره کل باعث ایجاد نارضایتی در ابعاد گسترده می شود و بر همین اساس و علی رغم مشکلات مالی متعدد سعی بر آن بوده که خدمترسانی به نحو احسن انجام پذیرد و رضایت شهروندان حفظ شود.

این مقام قضائی خاطر نشان کرد: امید است ذیحساب جدید این اداره کل با توجه به درآمدها و کمبودها و نحوه استفاده از اعتبارات با نگاه خاص و با سرعت همراه با دقت کارهای این بخش را به انجام برسانند.

در ادامه شیخ اسدی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان ضمن اشاره به این مطلب که یکی از سنگین ترین پست های سازمانی در کشور ذیحسابی است و مسیری پرزحمت، فراروی ذیحسابان قرار دارد که حرکت در مسیر صحیح مستلزم درک و همکاری متقابل می باشد، گفت: وظیفه ذیحساب همراهی با مدیر دستگاه است و رویکرد اداره کل امور اقتصادی و دارایی نیز بر همین مبنا قرار گرفته است.

وی ادامه داد: با وجود اینکه کشور در شرایط خاصی به سر می برد و ادارات و سازمان های مختلف در تامین اعتبار با مشکلات عدیده ای مواجه هستند، اداره کل ثبت اسناد و املاک توانسته است در ساخت و تجهیز ساختمان های جدید بسیار موفق عمل نماید.

در انتهای این جلسه عباس سیدی نیا به عنوان ذیحساب جدید اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان معرفی گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار