زنگ المپیاد ورزشی در مدارس مناطق زلزله‌زده کرمانشاه نواخته شد

کرمانشاه (پانا) - آیین افتتاحیه پنجمین المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای با هدف شناسایی استعدادهای ورزشی دانش‌آموزان و ارتقای مهارت ورزشی در بین آنان، با حضور رئیس اداره تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، رئیس و کارکنان آموزش و پرورش سرپل‌ذهاب و جمعی از معلمان و دانش‌آموزان دختر در مدارس مجتمع روستاهای کوئیک این شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۵۶۱۸
لینک کوتاه کپی شد
زنگ المپیاد ورزشی در مدارس مناطق زلزله‌زده کرمانشاه نواخته شد

رییس اداره تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در آیین افتتاح پنجمین المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای در روستای کوئیک شهرستان سرپل‌ذهاب ضمن تأکید بر اهداف برگزاری المپیاد ورزشی در سطح مدارس شهرستان، گفت: ورزش به عنوان بستری مناسب برای تخلیه انرژی و هیجانات جوانی و باعث بالارفتن سطح اعتماد به نفس می‌شود که این امر در پرورش رشد فکری و باروری دانش‌آموزان حائز اهمیت است.

مراد زارعی افزود: ترویج فرهنگ ورزش عمومی و گرایش افراد جامعه به سمت ورزش باید از مدارس و سنین جوانی و نوجوانی آغاز شود که یقینا برگزاری چنین المپیادهایی می‌تواند زمینه این مهم را فراهم کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تشریح کرد: در این المپیاد ورزشی تعداد 3 هزار و 500 نفر از دانش‌آموزان در 58 مدرسه دخترانه و پسرانه در رشته‌های فوتسال، تنیس روی میز، شطرنج، بسکتبال، والیبال و بازی‌های بومی محلی با هم رقابت می‌کنند.

این مقام مسئول آموزش و پرورش تاکید کرد: با توجه به شرایط زلزله پیش آمده در شهرستان، سعی بر آن شد امسال المپیاد ورزشی بر پایه و اساس ایجاد نشاط و شادابی در بین دانش‌آموزان و تقویت مهارت‌های ورزشی و شناسایی و شکوفایی استعدادهای بالقوه و بالفعل برگزار شود و سعی خواهد شد از این ظرفیت برای پرورش و ارتقای مهارت‌های ورزشی در بین مدارس استفاده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار