رئیس شورای آموزش و پرورش بجنورد:

امسال مراسم 13آبان را باید پرشور تر و باشکوه تر برگزار کنیم.

بجنورد (پانا)-رئیس شورای آموزش و پرورش و فرماندار شهرستان بجنورد در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان گفت: امسال مراسم 13آبان را با توجه به دشمنی علنی دشمنان انقلاب باید پرشور تر و باشکوه تر برگزار کنیم.

کد مطلب: ۸۶۵۵۶۹
لینک کوتاه کپی شد
امسال مراسم 13آبان را باید پرشور تر و باشکوه تر برگزار کنیم.

محمود ثمینی فرماندار شهرستان بجنورد در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان با بیان اینکه 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز است از خانواده دانش آموزان دعوت کرد تا همراه با فرزندان خود در راهپیمایی 13 آبان حضور یابند.

وی با اشاره به خروج آمریکا از معاهدات بین المللی و عهد شکنی و تحریم ملت ایران تصریح کرد: مراسم 13 آبان امسال را باید جدی تر و محکم تر برگزار کرد چرا که دشمنان انقلاب دشمنی خود را علنی کرده اند و در صورت سستی و ضعف ما در مسر اهداف خود موفق خواهند شد.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان بجنورد گفت: دشمنان انقلاب امروز با ابزار اقتصادی به جنگ ما آمده اند و مشخص است که بری ما دلسوز نخواهند بود پس ما باید زمینه سوء استفاده را از بین ببریم و غیرتمندانه از ملیت و هویت خود دفاع کنیم.

ثمینی همچنین به پیگیری جئدی در خصوص فضای کمبود آموزشی در بجنورد اشاره کرد و گفت باید قبل ز آنکه این وضعیت قرمز شود آن را مرتفع مپکنیم.

محمود اسدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد نیز در این جلسه گفت: امسال همچون سنوات گذشته مراسم سیزده آبان برگزار خواهد شد و در این خصوص برنامه ریزی های لازم صورت گرفته است.

وی همچنین با اشاره به هفته تربیت بدنی از برگزاری کوه پیمایی، ورزش صبحگاهی،المپیاد ورزشی درون مدرسه ای به مناسبت این هفته در شهرستان خبرداد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنوردهمچنین با اشره به گزارشات ارائه شده در خصوص سلامتی دانش آموزان از اجرای طرح دهان عاری از دندان پوسیده و طرح پیشگیری از شیوع شپش در مدارس خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار