مدیرآموزش و پرورش شهرستان راور :

تحرک ، پویایی و نشاط مهمترین اهداف المپیاد ورزشی درون مدرسه ای است

کرمان (پانا) - مهدی نخعی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان راور در مراسم افتتاحیه المپیاد درون مدرسه‌ای دبیرستان نمونه دولتی بهار ، تحرک ، پویایی و نشاط را از مهمترین اهداف برگزاری این المپیاد دانست .

کد مطلب: ۸۶۵۴۵۵
لینک کوتاه کپی شد
تحرک ، پویایی و نشاط مهمترین اهداف المپیاد ورزشی درون مدرسه ای است

مراسم المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای پسران شهرستان راور ،صبح چهارشنبه دوم آبان ماه 97 با حضور مهدی نخعی مدیرآموزش و پرورش شهرستان راور، محمد خواجویی معاون پرورشی کارشناسان مدیریت آموزش و پرورش ، آموزگاران ، و دانش آموزان ورزشکار دبیرستان نمونه دولتی بهار ، برگزار شد.

مهدی نخعی ضمن تبریک هفته تربیت بدنی و سلامت گفت : درآخرین روز از هفته تربیت بدنی و سلامت قرار داریم و لازم است که از طرف خودم و سایر همکاران مدیریت از تلاش های کلیه مدیران ، دبیران ، عوامل اجرایی و دانش آموزان مدارس شهرستان راور که زمینه برگزاری المپیاد های ورزشی درون مدرسه ای را فراهم نموده اند تقدیرو تشکر نمایم .

وی با بیان این که توجه به رشد و ارتقاء همه جانبه ابعاد وجودی دانش آموزان امری بسیار مهم و ضروری به نظر می رسد تصریح کرد:سیاست آموزش و پرورش در همه ادوار و از جمله در شرایط فعلی، رساندن دانش آموزان به مراتب اعلاء تربیت می باشد .

نخعی با اشاره به اینکه امروزه آموزش و پرورش، آموزش و پرورشی پویا و فعال است یادآور شد: مهمترین هدف المپیاد درون مدرسه ای ایجاد تحرک، پویایی و نشاط است.

مهدی نخعی یادآور شد زمانی که فضای آموزشی سالم و با نشاطی برای دانش آموزان علاوه بر ساعت های درس ورزش آنان مهیا می شود، به طور قطع تقویت قوای جسمانی و روحیه ای و روانی آنان نیز افزایش می یابد و در محیطی شاداب تر به تحصیل می پردازند.

لازم به ذکر است در این المپیاد دانش آموزان با اجرای حرکات ورزشی مختلف ، برگزاری مسابقه ، رژه تیم های ورزشی و قرائت سوگندنامه روزی به یاد ماندنی را خلق نمودند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار