مدیر سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان

اسامی برندگان مسابقه بزرگ تفسیر سوره حجرات اعلام شد

زاهدان(پانا)- مدیر سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه بیش از 1600 همکار فرهنگی در مسابقه تفسیر سوره حجرات شرکت کرده اند از اعلام اسامی برگزیدگان این مسابقه خبر داد.

کد مطلب: ۸۶۵۴۰۹
لینک کوتاه کپی شد
اسامی برندگان مسابقه بزرگ تفسیر سوره حجرات اعلام شد

به گزارش خبرنگار پانا سیستان و بلوچستان، داود صیاد اظهار کرد: مسابقه تفسیر سوره مبارکه حجرات به صورت الکترونیکی و با هدف آشنایی مربیان و همکاران گرامی با آموزه های قرآنی برگزار شده است.

وی افزود: سوره حجرات جزء سوره های مدنی و در برگیرنده دستورالعمل‌ های اخلاقی از جمله آداب ارتباط با خدا، آدابی که باید در ارتباط با پیامبر(ص) رعایت کرد و آداب مربوط به نحوه ارتباط افراد با یکدیگر در جامعه است.

مدیر سازمان دانش آموزی استان با اشاره به آیات مشهور این سوره خاطر نشان کرد: آیه اُخُوت که مؤمنان را برادر یکدیگر معرفی می‌کند، آیه نبأ که می‌گوید به هر خبرآورنده‌ای اعتماد نکنید و آیه سیزدهم که گرامی‌ترین فرد را نزد خداوند کسی می‌داند که باتقواتر است از جمله مشهور ترین آِیات این سوره ی قرآن کریم است.

صیاد با اشاره به اینکه این سوره به مسلمانان دستور می‌‌دهد که به شایعات توجه نکنند، از غیبت و بدگویی به دیگران و جستجو درباره عیوب مردم پرهیز کنند و در پی گمان نروند و میان مسلمانان، صلح و آشتی برقرار کنند گفت: فراگیری آموزه های قرانی به ویژه برای فرهنگیان و دانش آموزان زمینه سعادت و مهیا شدن جامعه ای اخلاقی را به دنبال خواهد داشت.

وی ضمن تقدیر از همراهی های اداره محترم فناوری اطلاعات اداره کل آموزش و پرورش استان در برگزاری این مسابقه صریح کرد: در این مسابقه تعداد 1635 همکار فرهنگی شرکت نموده اند که از این تعداد 1494 نفر نمره ی بالای 12 کسب نموده اند.

مدیر سازمان دانش آموزی استان گفت: با همکاری معاونت محترم پرورشی و فرهنگی و معاونت محترم پژوهش ، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی به آن دسته از عزیزانی که حداقل نمره 12 از آزمون فوق را کسب کرده اند20 ساعت ضمن خدمت با کد 92503117 با عنوان تفسیر آیات برگزیده سوره حجرات تعلق گرفته وبا همکاری اداره محترم برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی برای واجدین شرایط در سامانه جامع مدیریت یادگیری و آموزش فرهنگیان ثبت شده است.

صیاد خاطر نشان کرد: تعداد 82 نفر از همکاران فرهنگی بالاترین نمره از آزمون فوق را کسب کرده اندو آیین قرعه کشی در این خصوص با حضور معاون محترم پرورشی و فرهنگی و رییس محترم اداره قرآن ، عترت و نماز در محل دفتر معاونت برگزار شده است.

وی اضافه کرد: همکاران ارجمند سرکار خانم صغری شعبان زاده املشی با کد پرسنلی: 82000007، جناب آقای مهدی شهرکی با کد پرسنلی: 93000000 و سرکار خانم سمیه پودینه با کد پرسنلی: 12000078 (ارقام 3 تا 6 کد پرسنلی صفر درج شده است) به عنوان برندگان این مسابقه انتخاب شده اند.

وی گفت: همکاران گرامی جهت دریافت هدیه خود در ساعات اداری با شماره تلفن گویای 33254516 تماس یا به سازمان دانش آموزی مراجعه نمایند.

انتهای پیام /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار