بیست ویکمین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی استان بوشهر برگزار شد

بوشهر (پانا)_ معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت : بیست ویکمین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی هم زمان با سراسر کشور در سراسر مدارس استان بوشهر برگزار شد .

کد مطلب: ۸۶۵۳۵۳
لینک کوتاه کپی شد
بیست ویکمین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی استان بوشهر برگزار شد

سیروس فتحی در گفتگو با خبرنگار پانا بیان داشت : بیست ویکمین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی استان بوشهرهم زمان با سراسر کشور به صورت متمرکز با حضور مسئولین استان در دبیرستان دخترانه حجاب شهرستان بوشهر برگزار شد .

فتحی گفت : امسال انتخابات شورای دانش آموزی در یکهزار و 550 مدرسه و برای 152هزار دانش آموز پایه سوم ابتدایی تا پایه دوازدهم برگزار می شود که از این شمار 74 هزار و 500 دانش آموز دختر و 77 هزار و 500 دانش آموز پسر هستند .

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر تصریح کرد : امسال 12 هزار و 500 دانش آموز دختر و 14 هزار و 500 دانش آموز پسر داوطلب عضویت در انتخابات شورای دانش آموزی بودند که از این شمار11 هزار و 500 به عنوان اعضای شورای دانش آموزی مدرسه های این استان انتخاب می شوند .

فتحی گفت : هدف از برگزاری شوراهای دانش آموزی ارج نهادن به شخصیت دانش آموزان در مسائل مدیریتی است که بتوانند در آینده مسئولیت پذیر باشند .

فتحی افزود : شوراهای دانش آموزی به مدیران مدارس در مدیریت مدرسه کمک می کنند .

وی از مدیران خواست با توجه به جایگاه قانونی که برای شوراها ی دانش آموزی تعریف شده است از این ظرفیت به نحو احسن استفاده کرده و با بهره گیری از مشارکت دانش آموزان در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها در اداره امور مدرسه از توانمندیهای دانش آموزان استفاده شود .

فتحی بیان داشت : انتخابات شوراهای دانش آموزی موجب تقویت روحیه مسئولیت پذیری ، تقویت اعتماد بنفس و درک بیشتر مشارکت در کارهای جمعی مدرسه می شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار